دوستان خوب را پیش خود نگه دارید

📝 یادداشت هواداری؛
اختصاصی برای سایت آبی پوشان

✍️ محمود فخرالحاج از قم

دوست نداشتیم به این زودی ها روزهای تلخ و سخت استقلال با شفر شروع شود..دوست نداشتیم به این زودی ها روزهای خوب مان با نتایج درخشانمان تبدیل به تساوی های سخت و سنگین و بدون گلی شود که کم کم ما را یاد ابتدای فصل بیندازد..دوست نداشتیم به این زودی ها قلم انتقاد را بر مربی ای بچرخانیم که خیلی زود در ۱۰ هفته ابتدای حضورش آنقدر دل ها را مجذوب خود کرد که گویی سالهای سال است استقلال را می شناسد و با هواداران آشناست اما این روزهای تلخ و سخت که دو هفته پیاپی ادامه دار شدند باعث نگرانی هواداران شده است نگرانی از اینکه اگر قرار باشد باز عدم نتیجه گیری را شاهد باشیم چطور این فصل کابوس وار قرار است به پایان ببریم.. هرچند امروز استقلال سیزدهم جدول را در رده پنجم جدول می بینیم و این از آن بابت باعث دلگرمی است که در پایین جدول نیستیم اما در بالای جدول هم نیستیم.
به جمله شفر در این روزهای سخت که فکر می کنیم می ترسیم یاد جملات احساسی علیرضا منصوریان بیفتیم که در روزهای برد دوستان زیادی داریم و در روزهای سخت دوستان خوبی داریم به روزی بیفتیم که همین دوستان خوب را در این روزهای سخت از خود و نتایج بد عاصی و سردرگم کنید.. درست در روزهای آخر منصوریان که دیگر هیچ دوستی نه از نوع زیاد و نه از نوع خوب را کنار خود ندید..
اما دوست نداریم اوضاع شفر در این هفته های پایانی فصل به آن روزها دچار شود و دوست داریم که باز بتواند در بازیهای خارج از خانه خودش را اثبات کند تا شاید بتوانیم برای فصل بعد هم به او دلگرم باشیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.