دومین بازی بدون سرمربی | این حق استقلال نیست

🔹درست در شب بازی با پیکان سرمربی تیم مان همراه سه دستیار و کمک خود تیم را رها کردند و به کشورشان برگشتند.
🔹استقلال هم بالاجبار بدون سرمربی و حتی بدون هیچ مربی روی نیمکت خالی بازی اش را دنبال کرد.
🔹دیدن نیمکت غریبانه تیم صدرنشین که نه خبری از سرپرست بود و نه سرمربی و نه دو سه دستیار کناری اش بغض و اندوه و حسرت را بوجود می آورد.
🔹از دست دادن دو امتیاز از سه امتیاز و تغییر بازی از برد به تساوی در ثانیه های آخر بازی بیشتر نبود سرمربی و کسی که می توانست در رختکن با بازیکنان صحبت کند و لب خط مسائل فنی را به بازیکنان منتقل کند موثر است.
🔹استراماچونی رفت و همین باعث شد تا اعتراضات گسترده علیه تصمیمات اشتباه و ادامه دار مدیران و مسئولان باشگاه شروع شود که منجر به جدایی فتحی شد.
🔹یک هفته از آن اتفاقات می گذرد اما هنوز خبری از سرمربی نیست.. هنوز خبری از بازگشت استراماچونی نیست.. هر روز باز وعده ووعید، هنوز خبرهای ضد و نقیض و هنوز شایعات ادامه دار تمامی ندارند.
🔹آبی پوشان امروز هم قرار است دومین بازی خود را در لیگ بدون سرمربی و بدون دستیار و بدون سرپرست را انجام دهند.
🔹در طول تاریخ و به خصوص در این چند دهه اخیر هرگز بخاطر نداریم که اوضاع آشفته تیم محبوبمان اینطور در کوران مسابقات رسمی و لیگ بدون مدیرعامل و با سرپرست موقت و بدون سرمربی و مربی و دستیار روی نیمکت حاضر باشد.
🔹به راستی این حق تیمی است که پس از سالها به صدر رسیده و در بهترین مواقعی که می توانست از صدرنشینی اش لذت ببرد و اختلاف امتیازهایش را همچنان در دو بازی گذشته خود بیشتر کند و افزایش دهد با دو تساوی تلخ و ناخوشایند کرده است به اینجا برسانند؟

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.