دو اشتباهی که کادر فنی نباید مرتکب شوند

اختصاصی آبی پوشان- کابوس نتایج ضعیف ابتدای فصل قبل استقلال هنوز از خاطر هواداران نرفته است حتی با وجود بردهای متوالی نیم فصل دوم و بهترین تیم نیم فصل دوم شدن .

سال قبل استقلال از دو عامل مهم در ابتدای لیگ ضربه خورد که باید به این دو مورد توجه شود :

مورد اول عدم شناخت نفرات

مورد دوم عدم ریکاوری مناسب بعد از دوران بدنسازی سنگین

در زیر به هر دو عامل نگاهی خواهیم انداخت :

در مورد بدنسازی که ابتدای فصل قبل با یک بدنساز خوشنام خارجی به نام استیون جونز استقلال بدنسازی خوبی انجام داد که در نیم فصل دوم بیشتر اثرات استفاده از یک بدنساز خوب را دید (هرچند جدایی این بدنساز لطماتی به استقلال زد که هدف این مطلب این مورد نیست و به ابتدای فصل میپردازیم). استقلال بدنسازی مناسبی در پیش فصل سال قبل داشت ولی ریکاوری مناسبی بعد از تمرینات بدنسازی نداشتند و بدنها در ابتدای مسابقات سنگین بود و باید طوری تنظیم شود که بعد از اردوی ارمنستان (هرچند زمان کمی تا مسابقات خواهد بود) تمرینات سبک و بیشتر تاکتیکی شود و بدنها آماده مسابقات شوند . در این بین سفر احتمالی به اروپا به اصرار اسپانسر و بازی با پرسپولیس در آنجا اشتباه بزرگی خواهد بود که امیدواریم کادر فنی زیر بار این مسئله نروند که در فاصله کم باقی مانده به شروع لیگ می تواند ضربه بزرگی به استقلال بزند . امسال هم با بودن یک بدنساز کارکشته و کاربلد امیدواریم این مورد نیز به خوبی مدیریت شود .

مسئله دوم در مورد عدم شناخت کادر فنی از بازیکنان و همچنین آشنایی بازیکنان با همدیگر بود که این مورد هم بسیار مشکل ساز شد و بارها و بارها ترکیب های مختلف مورد استفاده قرار گرفت تا به ترکیب ایده آل برسند . بازیهای تدارکاتی به تعداد زیاد و مناسب می تواند به این شناخت کمک کند که امیدواریم این بازیهای تدارکاتی پیش بینی شده باشد و شناخت از بازیکنان قبل از آغاز فصل به دست آید .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.