دو خوشحالی در یک شب

?یادداشت هواداری؛
اختصاصی برای سایت آبی پوشان

? به قلم: محمود فخرالحاج از قم

دو خوشحالی در یک شب

هنوز داشتیم از برد تیم محبوبمان در سالگرد ۷۲ سالگی اش خوشحالی می کردیم که یک خوشحالی مضاعف دیگری اضافه شد..شکست تاریخی و چهارتایی قرمزهای پرمدعا و بی معرفتی است که انتظار داشتند که از طرف آبی ها هم در این بازی حمایت شوند..خدایمان را شکر می کنیم که هرگز با این شعار جلو نرفتیم و جلو هم نخواهیم رفت..نه استقلال می تواند در آسیا نماینده ای از ایران باشد و انتظار داشته باشد که توسط قرمزها حمایت شود و نه قرمزها برایمان نماینده ای از خودمان هستند و انتظار هم ندارند که از آنها در آسیا حمایت کنیم.
چون حتم بدانید که حمایت از هر کدام از این دو تیم در برابر حریفانشان در آسیا اگر با کسب موفقیت برایشان همراه باشد تا مدتهای متوالی آن موفقیت را بر سر همین رقیب دیرینه شان که هستند خواهند کوبید. اگر به مقامی برسند مطمئن باشید که دیگر به قول معروف خدا را هم بنده نخواهند بود..
هنوز چهار ماه قبل را از یاد نبرده ایم که چطور بخاطر شکست تلخ مان برابر العین مورد مضحکه و تمسخر و حتی توهین قرمزها قرار گرفتیم و حتی تا این زمان هم این طعنه ها ادامه دارد. چطور انتظار دارید که با شنیدن و دیدن این همه طعنه و تمسخر به تیم محبوبمان و علی منصوریان انتظار داشته باشند که ما هم از تیم مطبوع شان برابر الهلال حمایت کنیم؟
نه، هرگز ما قرمزها را نه در آسیا و نه در هیچ رقابت دیگری نه حمایت می کنیم و نه تشویق و براین عقیده هستیم که استقلال، استقلال است و پرسپولیس هم پرسپولیس و قرار نیست که در رقابتی حتی آسیایی با شعار وطن پرستی خودمان را گول بزنیم و تا مدتها موجب توهین و تمسخر خودمان واقع شویم.
دیشب برای چندمین بار ثابت شد که چوب خدا هرگز صدا ندارد و طوری بر تن و پیکره تیم خواهد خورد که صدایش گوش فلک را هم کر خواهد کرد..دیشب قرمزها چوبی را بر تن خود احساس کردند که آبی ها چند ماهی بود در رنج بودند.
چوب خدا آنچنان بی صدا بود و در زمانی به تن و پیکره قرمزها خورد که دیگر نای بلند شدن هم نداشته باشند.
دیشب ما در فاصله چند ساعت و در یک روز سه جشن گرفتیم یکی تولد ۷۲ سالگی باشگاه و تیم محبوبمان و دیگری برد برابر سپیدرود رشت و صعود به جایگاه دهمی جدول و همچنین شکست چهارتایی قرمزهای پرمدعا و بی معرفت بود..
وامیدواریم که این خوشحالی و شادی همچنان برایمان ادامه دار باشد هم با ادامه دار شدن بردهای تیم محبوبمان در ادامه لیگ و شکست های دیگر قرمزهای چهارتایی.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.