دو عضو جدید هیات مدیره استقلال چند شغله هستند؟

هیات-مدیره-استقلال

سیدکامل تقوی نژاد و محمدرضا حسین زاده ۲ عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال برای رسیدگی به مسائل این باشگاه بزرگ وقت چندانی نخواهند داشت . چون هر کدام از آنها حداقل دارای شغل های زیاد دیگری هم هستند .

تقوی نژاد (متولد ۱۳۴۲) معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور است. وی پیش از این در سمتهای اجرایی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون وزیر تعاون، عضو هیئت مدیره بانک سپه، مدیر عامل بانک سپه، رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان، مدیرکل در مجموعه وزارت کشور، وزارت جهاد سازندگی و سازمان ثبت احوال کشور، کارشناس نخست وزیری، عضو هیئت مدیره شرکتهای سرمایه‌گذاری، بازرگانی و تولیدی بخش دولتی و مدیریت عاملی بانک سپه فعالیت کرده است. وی همچنین در انتخابات مجلس از حوزه تهران کاندیدا بود که صد و هفتاد هزار رای به دست آورد.سایت انتخاب، تقوی نژاد را از جمله افراد دخیل در اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی دانست. در مهر ۱۳۹۳، تقوی نژاد به همراه حمید پورمحمدی از سایت انتخاب شکایت کردند که منجر به توقیف آن شد.تقوی نژاد مدت‌ها عضو حزب اعتماد ملی و رئیس دفتر اقتصادی آن بوده است.تقوی نژاد دارای لیسانس برنامه‌ریزی اجتماعی و فوق لیسانس مدیریت سیستم‌ها است. وی پیش از این کاندید انتخابات مجلس در تهران بود که صد و هفتاد هزار رای کسب نمود. تقوی نژاد عضو هیئت مدیرهٔ شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و رئیس هیئت مدیرهٔ شرکت گروه سرمایه‌گذاری امید است در تاریخ ۲۲ آذر ۱۳۹۴ با تأیید هیئت دولت، سیدکامل تقوی‌نژاد – مدیرعامل بانک سپه – به ریاست سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد.

به طور خلاصه او علاوه بر حضور در هیات مدیره استقلال دارای سمت های زیر می باشد:

۱- عضو هیات مدیره بانک سرمایه

۲ -عضو هیات مدیره سرمایه گذاری امید

۳- عضو هیات مدیره شرکت چادرملو و گل گهر

۴- عضو هیات مدیره باشگاه گچساران

۵- معاون وزیر اقتصاد و دارایی

۶ – نماینده بانک ها در بانک مرکزی

۷- عضو شورای پول و اعتبار کشور

موارد بالا مشاغل عضو جدید هیات مدیره استقلال است که معلوم نیست آیا وقت رسیدگی به امور باشگاه استقلال با هواداران میلیونی اش را دارد یا خیر.

 

همچنین محمدرضا حسین زاده متولد ۱۳۴۳ از شهرستان اردبیل است که آخرین سمت وی قبل از عضو هیات‌مدیره، رئیس اداره سازمان و روش های این بانک بوده است. وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته مدیریت می باشد و دوره های مختلف مدیریت و بانکداری را طی کرده است.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی در استان های اردبیل و گیلان، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های این دو استان و دبیر کمیسیون فنی سازمان و روش های بانک های کشور جزو مشاغل قبلی حسین زاده محسوب می شود.

لازم به ذکر است از وی که سابقه تدریس دروس بانکداری را نیز در کارنامه کاری خود دارد، مقالات مختلفی در خصوص مباحث اقتصادی و بانکداری منتشر شده و در جشنواره شهید رجایی نیز به عنوان مدیر نمونه استان گیلان برگزیده شده است. 

محمد رضا حسین زاده دارای شغل های زیر می باشد :

مدیرعامل بانک ملی

رییس هیأت مدیره شرکت هلدینگ توسعه ملی

رییس هیأت مدیره شرکت آزادراه قزوین – زنجان – تبریز

عضو هیأت مدیره شرکت کشت و صنعت پارس

او نیز قطعا وقت محدودی برای رسیدگی به مسائل مربوط به باشگاه استقلال را خواهد داشت.

تهیه و تنظیم : سایت آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.