رضا حسن زاده: نباید نیروی زمینی را قهرمان امیدهای تهران اعلام کنند

سرمربی تیم امید استقلال گفت: در حالی که استقلال هم شانس خوبی برای قهرمانی در مسابقات امیدهای تهران دارد، نباید نیروی زمینی را به عنوان قهرمان اعلام کنند.
رضا حسن زاده سرمربی تیم امید استقلال درواکنش به احتمال اعلام تیم نیروی زمینی به عنوان قهرمان امیدهای تهران اظهار داشت: این کار اصلا منطقی نیست و امیدوارم هیات فوتبال اگر چنین تصمیمی گرفته در آن تجدید نظر کند.
وی اضافه کرد: در صورت برگزاری ادامه مسابقات استقلال هم شانس قهرمانی دارد و نباید این شانس را نادیده گرفت. پیشنهاد من این است از آنجایی که تنها نیروی زمینی و استقلال شانس قهرمانی دارند یا هر دو را به عنوان قهرمان مشترک مسابقات اعلام کنند و یا اصلا قهرمان اعلام نکنند تا هر زمانی که ادامه بازیها برگزار شد قهرمان داخل زمین مشخص شود.
حسن زاده تاکید کرد: اعلام قهرمان بدون انجام بازی قانونی نیست و هیچ کجای دنیا این اتفاق نیفتاده و نباید اجازه داد در ایران چنین اتفاقی بیفتد. این اصلا درست نیست که بخواهند بدون بازی و خارج از زمین قهرمان تعیین کنند. اگر امروز در بازیهای امید این اتفاقا بیفتد و کسی اعتراض نکند، فردا در مسابقات بزرگتر و حتی لیگ برتر مشابه این اتفاق رقم می خورد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.