رفتارهای منصوریان ناشی از استرس و فشار روانی است

اختصاصی آبی پوشان – در ایران همه یا زنگی زنگ هستند یا رومی روم . یک روز یک نفر را طوری بالا میبرند که خود طرف هم هاج و واج می ماند و روز دیگر طوری او را میکوبند زمین که استخوانهایش خورد شود .

وقتی منصوریان هم باشی و یکی از محبوب ترین های تاریخ باشگاه و دو سه بازی نتیجه نگیری به همه چیز شما از فنی تا غیر فنی کار دارند . به رفتارهایت به زندگی شخصی ات به همه چیزت کار دارند .

این روزها همه در حال زمین زدن منصوریان هستند و هرکس به سهم خود میخواهد لگدی بزند که او نتواند دیگر بلند شود و کمتر فردی هست که دستی به سمتش دراز کند شاید بتواند بلند شود .

بله منصوریان شده آدم بد قصه ها و حتی رفتارهای ناشی از استرس و ناراحتی او نیز توسط فرد بی فرهنگی مثل عادل فردوسی پور مورد تمسخر قرار میگیرد و هواداران جو زده هم به طبع عادل فردوسی پور و جو به وجود آورده ,  می شوند روانشناس و تحلیل کننده رفتار منصوریان .

مقاله ای در مورد استرس می خواندم و از نشانه های فکری استرس به موارد زیر اشاره کرده بود :

– گیجی و شلوغی ذهن – اشتباهات مکرر
– کم دقتی – بهانه جویی
– ناتوانی در به خاطر آوردن حوادث – ضعف در تصمیم گیری

بله مواردی که بیشتر آنها را در منصوریان میبینیم و حتی تصمیمات نادرستی که به علت استرس و دلمشغولی های درونی است .

اینکه منصوریان تحت فشار روانی زیاد در محاسبات خود در نواخته شدن سوت پایان اشتباه میکند و یک دقیقه زودتر به نزد مربی حریف می رود می شود کل درد جامعه ما …

کسانی که می گویند منصوریان حین باخت عین خیالش هم نیست اگر اندکی به زبان بدن آشنایی داشته باشند می فهمند که او چه می کشد . معمولا همه ما ایرانیها در هر زمینه ای خود را صاحب نظر میدانیم و آگاه یعنی اندکی از روانشناسی نمیدانیم ؟

گفتن ایرادات خوب است و انتقاد هم همیشه باعث پیشرفت می شود ولی همه پلها را پشت سر خود خراب نکنید و به زمین خورده لگدی هم نزنید و نقدها از حد انصاف خارج نشود .

✏️ هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “رفتارهای منصوریان ناشی از استرس و فشار روانی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.