رمضانی :از استقلال به اروپا میروم

بازیکن جوان استقلال که در بازیهای پیش فصل نمایش خیره کننده و امیدوارکننده ای از خود نشان داده است. هواداران خیلی به ظهور یک ستاره تازه در تیمشان امیدوار شده اند .

علیرضا رمضانی در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره حضورش در این تیم صحبت کرد. 

* از تاریخ تولدت شروع کنیم.

– من متولد ۱۳/۳/۷۲ هستم. فوتبالم را در شهرستان ابهر آغاز کردم و بعد از مدتی به تهران آمدم. دو سال در تیم مقاومت تهران به میدان رفتم و دوران خدمتم را هم در آنجا گذراندم. بعداز خدمت سربازی به نفت و گاز گچساران رفتم و از آنجا به استقلال آمدم.

* چه طور شد به استقلال آمدی؟

– از باشگاه به من زنگ زدند و ظاهراً مدتی بود که مرا تحت نظر داشتند و از بازی من خوششان آمده بود. به همین دلیل من هم به تمرینات تیم آمدم و تست دادم. با توجه به آشنایی نسبی ای که از من داشتند، در تست هم مرا در نظر گرفتند و قرار شد این فصل در خدمت استقلال باشم. البته این را هم بگویم که در تمرین تست کمی مصدوم بودم اما با تمام توانم در تمرین حاضر شدم و تلاش کردم که آنقدر خوب باشم که در تست قبول شوم. واقعا از آقای قلعه نویی که به من اعتماد کردند متشکرم و البته خدا را هم بابت حضورم در استقلال شکر می کنم.

* در چه پست هایی بازی می کنی؟

– من به طول کلیدر جلو می توانم بازی کنم. هافبک تهاجمی، مهاجم کاذب و … اما در حال حاضر برای استقلال چندباری که بازی کرده ام به عنوان هافبک چپ بازی کردم.

* ظاهرا هواداران استقلال از عملکرد تو در تیم راضی هستند.

– به آنها بگویید که این تنها ۶۰ درصد توانایی های من بوده که دیده اند. من توانایی هایم بیش از این هاست و می خواهم تلاشم را بکنم که دل آنها را شاد کنم. اتفاقا شنیده ام که هواداران استقلال از بازی من خوششان آمده و خدا کند که بتوانم همیشه آنه را راضی نگه دارم.

* هدفت در استقلال چیست؟

– می خواهم در استقلال بهترین بازی هایم را ارائه کنم و در نهایت به اروپا برسم.

* اگر حرف خاصی مانده بگو.

– می خواهم از آقای قلعه نویی بابت لطفی که به من داشتند تشکر کنم. واقعا از همه زحمات او متشکرم و امیدوارم به درخشش در میدان لطفش را جبران کنم.

بیوگرافی علیرضا رمضانی را به طور کامل اینجا بخوانید .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.