روال دو سال قبل در حال تکرار است

قصد نا امید کردن هواداران را نداریم و باخت برای همه تیمها می تواند اتفاق بیافتد ولی تیمی که تا این لحظه دیدیم  تیمی که بخواهد قهرمان شود و یا در آسیا بدرخشد نیست و تفاوت های زیادی دارد .

ما در این مطلب دنبال مقصر نیستیم که بگوییم مدیران در جذب بازیکن کوتاهی کردند و تاخیر و یا اینکه مربی اشتباهاتی داشت و مثلا کل ایران می دانستند دانشگر نباید در آن پست باشد و یا بازیکنان که باید بدانند در کدام تیم بازی میکنند و بیشتر از اینها تلاش کنند برای خوشحالی میلیونها هوادار ولی این را میدانیم که با ادامه روند فعلی قهرمانی در این فصل هم دور از دسترس خواهد بود .

در همین دو سال قبل ما در ابتدای فصل امتیازات زیادی از دست دادیم و وقتی به خودمان آمدیم که فاصله امتیازی دو رقمی شده بود و دیگر قابل جبران نبود . ما به شفر ایمان داریم و میدانیم تیمی می سازد که همه حظ کنیم ولی شاید این اتفاق زمانی رخ دهد که دیر شده باشد . گرفتن ۵ امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن در ۴ هفته ابتدایی اصلا خوشایند نیست و در شان تیمی که میخواهد قهرمان شود نیست . در ۴ هفته ابتدایی ۵ امتیاز عقب افتادن یعنی بر باد رفتن نیمی از رویای قهرمانی و اگر این اختلاف به دو برابر برسد یعنی یک سال دیگر بدون قهرمانی .

همانطور که اشاره شد قصد نا امید کردن کسی را نداریم ولی زنگ خطر را برای همه از مدیریت تا کادر فنی و بازیکنان تا هواداران به صدا در می آوریم که گاهی خیلی زود دیر میشود

✍🏻 هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.