روح‌الله باقری ، فرصت‌طلب و آلترناتیو

دومین خریدی که بامداد امروز استقلال خبر از عقد قرارداد با آن را داد، روح‌الله باقری بود؛ بازیکنی که طی سه سال گذشته به‌عنوان مهاجم راس در خونه به خونه بابل بازی می‌کرد و به غیر از بازی‌هایی که مصدوم یا محروم بود، در سایر دیدارها حضور ثابتی داشت و تمام مربیان این تیم همواره از او در ترکیب بهره می‌بردند.

 

باقری ۲۷ ساله که سابقه بازی در تیم‌های سیاه جامگان، پدیده و مس کرمان را هم دارد، جزو فرصت‌طلب‌ترین مهاجمان لیگ یک بوده اما عملکرد او در فصل قبل و زیر نظر جواد نکونام و دراگان اسکوچیچ بیشتر دیده شد و این بازیکن توانست فصل فوق‌العاده‌ای پشت سر بگذارد و با وجود عدم صعود تیمش به لیگ برتر، با زدن ۱۲ گل در رده دوم برترین گلزنان فصل ۹۷-۹۶ لیگ یک قرار بگیرد.

 

این مهاجم که فصل بعد به‌عنوان مهاجم آبی پوشان به میدان خواهد رفت، جدا از گلزنی در بازی‌های لیگ یک، با هت‌تریک در مسابقه مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل استقلال خوزستان که به تنهایی عامل صعود تیمش به دیدار فینال شد، بیش از پیش خود را بر سر زبان‌ها انداخت و توانست نقش موثرش را در ترکیب بابلی‌ها به نمایش بگذارد.

 

بدون تردید روح‌الله باقری در حال حاضر کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب فصل جدید استقلال داشته باشد چراکه استقلال در فصل جدید مهاجمان خوبی در اختیار خواهد داشت .

 

حالا با این تفاسیر باقری که عملکرد خوب خود را در خونه به خونه نشان داده بود، حالا باید بیشتر از قبل تلاش کند تا بتواند مثل حالا که نظر شفر را در نقل و انتقالات جلب کرده، برای قرار گرفتن در ترکیب هم خود را به او اثبات کند و در تمرینات خودی نشان دهد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.