روح زندگی در تن استقلال و هوادارانش

✍️ محمود فخرالحاج

🔹به وضوح تغییرات هم در روحیه و هم در سبک بازی آبی پوشان به چشم خورد.. تیمی که علاقه زیادی به گلزنی دارد و تعداد موقعیت های خطرناک و داخل چارچوبش حتی از تعداد انگشتان هر دو دست هم فراتر می رود یعنی همین استقلال.
🔹تیمی که عشق و علاقه زیادی به گلزنی دارد و از سویی حتی در خط دفاع هم با برنامه تر و مستحکم تر از گذشته است و بازیهایش با هدف است و هدف یعنی صعود…صعود…صعود.
🔹دو برد متوالی یکی برابر فولاد و دیگری برابر پیکان نشان می دهد که استقلال دارد بازی به بازی بهتر می شود.. بازی به بازی به اسم واقعی خودش، به عظمت و بزرگی خودش نزدیک و نزدیک تر می شود.
🔹دیگر برایش پوشیدن پیراهن آبی با سفید و خوش یمن و بد یمن بودن هم فرقی نمی کند..تیمی که در حال ساخته شدن دوباره است تنها و تنها برای درست شدن تلاش می کند.
🔹با اینکه آبی پوشان در نیمه دوم نتوانستند به گل دست پیدا کنند و حتی یک گل هم دریافت کردند، اما همان فلسفه یک گل تضمین محکمی برای برد نیست را به خوبی جامه عمل پوشاندند و با دو گل یک نیمه را به رختکن رفتند.
🔹نیمه دوم هر چند تعداد گل های زده از عدد ۲ فراتر نرفت اما خلق بیش از چهار پنج موقعیت صدر در صد و خطرناک گلزنی از یک قدمی و روی خط دروازه پیکان خارج شدند تا ثابت شود که روح زندگی در بدن تیمی استقلال بازی به بازی در حال دمیده شدن است.
🔹وقتی استقلال روحیه پیدا می کند همسو با او هواداران هم روحیه و جان تازه ای می گیرند

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.