روشن خاموش شد

هرچقدر تا حال خواسته ایم علیه حسن روشن قلم نزنیم دیده ایم نمیشود و در یک کلام میتوان گفت حسن روشن لکه ننگ پیشکسوتان استقلال است .

حسن روشن که هیچ سایقه روشنی در مربی گری ندارد برای دیده شدن مدام برعلیه این و آن مصاحبه می کند . به یاد نمیبریم تا بحال مربی در استقلال بوده باشد که روشن با او مشکل نداشته باشد .

زمانی با مرحوم حجازی به مشکل خورد و علیه او مصاحبه کرد و بعد از درگذشت ناصرخان حجازی شد عزیز حسن روشن . او سابقه مصاحبه های تند علیه صمد مرفاوی و پرویز مظلومی را نیز دارد و اخیرا با مصاحبه علیه کادر فنی فعلی سعی در مطرح شدن دارد .

نگاهی به کادر فنی استقلال که بندازیم میبینیم چندین کاپیتان با سابقه استقلال دور هم جمع شده اند و مجموعه ای بی نظیر تشکیل شده است . امیرقلعه نوعی , جوادزرینچه , محمود فکری و شاهرخ بیانی در کنار میرشادماجدی رضا رجبی و… همه از بزرگان استقلال بوده اند .

حرفهای حسن آقای روشن آنقدرها بی منطق و بی حساب است که نیاز به جواب نداشته باشد ولی بحثی که اخیرا به پیش کشیده بود و آن اینکه امیر قلعه نوعی در دسته سوم برای استقلال بازی نکرده است . هرچند که حقیر خود آن بازیها را دیده ام و بازیهای امیر قلعه نوعی را در دسته پایین تر برای استقلال(اتفاقی که بواسطه نامردی و قوانین من در آوردی فدراسیون وقت به وقوع پیوست)دیده ام و اما حسن روشن باید بداند در عصر تکنولوژی همه به حرفهای نادرست او استناد نخواهند کرد و خیلی زود با انتشار چند عکس از امیر قلعه نوعی در آن بازیها حسن روشن را نقص کردند .

مسئله دیگری که به پیش کشیده بود در مورد جوانگرایی است که حسن روشن از جوانگرایی تراکتورسازی که همه در خود باشگاه تبریزی رشد کرده اند تعریف و تمجید و استقلال را به اینچنین جوانگرایی دعوت کرده بود . جوانگرایی خیلی خوب است و کادر فنی استقلال نیز با توجه به موقعیت تیم و نام بزرگ آن امسال چندین سال میانگین سنی را پایین آوردند ولی این قسمت حرفهای روشن که از تراکتورسازی مثال زده است برای جوانگرایی در خود باشگاه یا ناشی از بی اطلاعی روشن است و یا بالارفتن سن ایشان . همه ایران بجز روشن میدانند که همه جوانهای تراکتورسازی سرباز هستند و از روی علاقه هم به این تیم نیامده اند . بازیکنانی مانند فخرالدینی و فروزان و حاج صفی برای سربازی به تراکتورسازی میروند و بعد از پایان دوران سربازی به تیمهای مورد علاقه خود میپیوندند . حال نیز بازیکنانی نیز نریمان جهان و دلیر و احمدزاده و… همین شرایط را دارند .

حسن آقای روشن همان فردی است که اواخر سال قبل ادعا کرده بود فتح الاه زاده در استقلال بماند او با پرچم پرسپولیس به ورزشگاه ها خواهد رفت .

در پایان جمله ای به یاد ماندنی از سرالکس فرگوسن مرد بزرگ فوتبال جهان که گفته بود:

(کسانی که در روز شکست پیش ما نیستند حق ندارند در روز پیروزی کنار ما باشند)

این سخن از سرالکس فرگوسن یکی از بزرگهای تاریخ فوتبال است که برخلاف روشن سابقه به یاد ماندنی از خود به جا گذاشتته است و برخلاف روشن پرچم تیم دیگری را هم برنمیدارد و عمر خود را به پای تیم مورد علاقه خود گذاشت .

فرگوسن

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.