زرینچه : انشاالله استقلال بتواند مزد زحماتش در یک سال را بگیرد

جواد زرینچه پیشکسوت استقلال و کاپیتان و مربی سابق استقلال در رابطه با برتری استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: در نیم فصل دوم استقلال بهترین تیم بوده است و نتایج از همه تیم ها بهتر بوده است. به نظرم حق استقلال بوده که بردهای پشت سر هم به دست آورد چون خوب بازی می کند. حتی شایستگی این را هم داشت که بالاتر از رده دوم را هم در اختیار داشته باشد.

وی افزود: در لیگ قهرمانان آسیا هم استقلال خوب عمل کرده است. امیدوارم در ۵ بازی آینده لیگ برتر این تیم عملکرد خوبی داشته باشد. یک مقدار سخت است که دیگر در این شرایط به قهرمانی فکر کنیم اما استقلال باید کار خودش را بکند. انشاالله حداقل در آسیا استقلال بتواند جواب زحمات بازیکنانش در یک سال اخیر را بگیرد.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه قبلا جزو منتقدان منصوریان بوده، تصریح کرد: اینکه نیم فصل استقلال نتوانست به دلیل محرومیت باشگاه بازیکن بگیرد، باعث شد تا جوان های استقلال بیشتر بازی کنند. میدان دادن به همین جوانان برگ برنده استقلال و منصوریان در نیم فصل دوم بود.

زرینچه در خصوص درگیری روی نیمکت استقلال بین نورافکن و یعقوب کریمی گفت: این درگیری ها همیشه هست. از زمان ما هم بوده و الان هم چنین مسائلی را به وجود می آید. اینکه بازیکنی مثل نورافکن که در ابتدای فصل در تیررس اخراج از تیم بود و حالا بار تیم را به دوش می کشد، شاید برای برخی از نفرات سنگین باشد.

وی ادامه داد: همیشه بازیکنانی که قبلا بازی می کردند و الان بازی نمی کنند، معترض می شوند. نباید این مساله را بزرگ کنیم. در ادامه مطمئن باشید نورافکن و یعقوب رفقای خوبی برای هم خواهند شد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال درباره روند صعودی تیم ملی گفت: تیم ملی با تدابیر کادرفنی در سال های اخیر  روند رو به رشدی داشته است. پیروزی های خوبی به دست آمد و امیدوارم در خردادماه با یک برد خوب مقابل ازبکستان جلوی چشم مردم خودمان صعود به جام جهانی را جشن بگیریم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.