زوج رابسون و حسینی ایده آل ترین زوج خط دفاعی از دید هواداران استقلال

اختصاصی آبی پوشان – نظر سنجی در مورد بهترین زوج خط دفاعی استقلال در بازی با السد قطر انجام گرفت که نتیجه جالب توجهی داشت .

در این نظر سنجی ۷۹ درصد هواداران معتقد بودند که در دیدار با السد باید زوج رابسون و مجید حسینی در خط دفاعی قرار بگیرد و ۱۵ درصد زوج رابسون و پادوانی را ایده آل میدانستند و ۶ درصد زوج حسینی و پادوانی را مفید میدانستند .

در مورد قرار گرفتند بازیکن ر خط دفاع به صورت تکی رابسون جانواریو بیشترین خواستار را در بین هواداران داشت و ۹۴ درصد هواداران معتقدند رابسون باید در خط دفاعی قرار بگیرد البته با توجه به بازیهای درخشان رابسون و با احترام به نظر همه هواداران ولی رای ۶ درصدی که به بودن رابسون در خط دفاعی رای نداده اند عجیب به نظر می رسد .

بعد از رابسون , ۸۶ درصد رای دهندگان معتقد بودند که مجید حسینی باید در خط دفاعی قرار بگیرد و در نهایت تنها ۲۱ درصد رای دهندگان اعتقاد به حضور پادوانی در خط دفاعی داشتند .

نتایجی قابل تامل که نشان می دهد قیمت و سن و سال و سابقه بازیکن نمی تواند در مفید بودن و مورد اقبال بودن بین هواداران تاثیر زیادی بگذارد و بازیکنان باید داخل زمین کیفیت خود را نشان دهند .

فارق از نتیجه نظرسنجی امیدواریم که هر زوجی در خط دفاعی قرار گرفت ( حتی احتمال اضافه شدن مگویان به ترکیب هم هست ) بهترین عملکرد را در این دیدار داشته باشند چون در برابر ستاره های السد فرصت حتی یک اشتباه کوچک هم نیست و باید بی اشتباه به مصاف این تیم رفت .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.