سئو چیست ؟

امروز با شما هستیم با مقاله ای در مورد اینکه سئو سایت چیست ؟ و چرا هر مدیر سایتی برای سایت خود باید سئو و بهینه سازی سایت انجام دهد. خب همانطور که میدانید در دنیای الکترونیکی امروز تقریبا تمامی شرکت ها بخشی از درآمد خود را صرف طراحی سایت و سئو و بهینه سازی سایت و هم چنین تبلیغات حول محور اینترنت میکنند. علاوه بر آن حتی اشخاصی که شرکت ندارند و از تکنولوژی سایت و اینترنت برای فروش محصولات و کالاهای خود استفاده میکنند نیاز به سئو میباشند. اما چرا سئو برای سایت نیاز است ؟

خب همانطور که میدانید همه مردم برای یافتن هدف خود در اینترنت از موتور های جستجو کمک میگیرند و کمتر پیش می آید که شخصی به طور مستقیم به سمت سایت خاصی برود و نیاز خود را از این طریق برآورده سازد. در بین موتور های جستجو , موتور جستجوی گوگل میتوان گفت محبوب ترین و پربازدید ترین آنها به حساب می آید و همه وبمستر ها تلاش میکنند سایت خود را جزو نتایج اول جستجوی گوگل قرار بدهند.

اما چگونه این امر امکان پذیره ؟ خب معلومه! با سئو و بهینه سازی سایت این امکان فراهم میشود که سایت ها جزو نتایج اول گوگل باشند. خب با مثال براتون توضیح بدم که چرا انقدر تو  صفحه اول بودن گوگل میتونه مهم باشه. فرض کنید شما به دنبال محصولی از بانه هستین و تو گوگل این کلمه رو سرچ میزنین : خرید از بانه . خب به طور معمول اشخاص ۳ تا ۴ لینک اول رو بررسی میکنند . همونطور که ملاحظه میکنین www.digibaneh.com یکی از نمونه کار های اکسپرت سئو هست که تو نمونه کار سئو داخل سایت درج شده. هم چنین میتونین برخی دیگر از نمونه کار ها رو مشاهده کنین.

به طور کلی میتونم بگم که سئو مجموعه ای از کارهاییست که یک متخصص سئو روی یک وب سایت اعمال میکند تا آن سایت را در موتور های جست و جو بهبود ببخشد. این بهبود بخشیدن از لحاظ مختلف میتواند باشد. یک اینکه در بالا آمدن سایت در موتور های جست و جو با کلمات کلیدی خاص میتواند کمک کند. مورد دیگری که میتونم این بین خدمت تان عرض کنم در مورد رنگینگ سایت هست که سئو باعث بالا رفتن رنک سایت ها میشود. و مورد مهم دیگر که نتیجه سئو و بهینه سازی سایت اس بالا رفتن ترافیک سایت و بالا رفتن بازدید های سایت است که در نتیجه همان کلمات کلیدی مناسب و دریافت بازدید کنندگان زیاد به وجود می آید.

سئو سایت شامل اقدامات متغیر و متنوعی میباشد. از این جهت میگوییم متغیر که الگوریتم های گوگل همیشه به طور منظم آپدیت میشوند و تغییرات در آنها بوجود می آید و متخصصین سئو باید این تغییرات را شناسایی و طبق آن سایت ها را سئو کنند. و به همین دلیل است که متخصصین سئو هر روزه ساعتی را جهت ارتقای علم سئو ی خود اختصاص میدهند چرا که باید همیشه اطلاعات آپدیت شده ای داشته باشند.

فکر میکنم تا همین حد برای این مقاله کافی باشه تا بیشتر سرتون رو درد نیاوردم! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو وبهینه سازی سایت میتونین به سایت اکسپرت سئو مراجعه و مقالات ما را دنبال کنین. http://expertseo.ir/

یا حق

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.