ستاره این فصل استقلال , شما هواداران هستید

هواداران

اختصاصی آبی پوشان- استقلال در این فصل تا به اینجای کار نتایج در خور شان و مورد انتظاری را نگرفته و بازیکنان و کادر فنی این تیم انتظارات را بر آورده نکرده اند ولی امسال استقلال ستاره های ارزشمندی داشته است . ستاره هایی که نه تنها میلیاردی نمیگرند که از جیب خود نیز خرج میکنند . آری ستاره های امسال استقلال شما هواداران هستید .

آقای عزیز شمایی که در استادیوم تا دقیقه آخر و حتی بعد از سوت پایان بازی تیم محبوبتو تشویق کردی , شمایی که در برابر همه نیش ها و کنایه ها و تمسخر ها ایستاده ای و میگویی پای این روزهات میمونم تا دوباره جون بگیری , شمایی که ورد زبونت شده حمایت تا قیامت بله با شما هستم شما ستاره بی چون و چرای این فصل استقلال هستی .

خانم محترم , خواهر عزیزم شمایی که حق حضور در استادیوم نداری و با دعاهات و انرژی مثبتت همراه تیمی شما ستاره استقلالی . شما خواهران آبی دلم که سربازان استقلال در فضای مجازی هستید و اجازه حاشیه سازی به تیم نمیدید , شمایی که آخر هفته ای وقتی خانواده میخواست بره تفریح و پارک و شهر بازی و… گفتید تیم من بازی داره و نمیتونم بیام شما ستاره بی بدیل استقلال هستید .

دست تک تک هواداران فهیم استقلال را میبوسیم و از آنها میخواهیم همچنان ستاره بودن را به ستاره های پوشالی و میلیاردی نشان دهند .

من هواداری که سنی ازم گذشته هم قهرمانی در آسیا را دیده ام و هم رفتن به دسته سه و روزهای خوش و بد را تجربه کرده ام و میدانم اینروزها ماندگار نیست و روزهای خوش در راه است و البته تا به حال هواداران را اینقدر با معرفت و صبور ندیده بودم .

درود بر شما

هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.