سجاد ۳/۵ سال در بستر به خاطر استقلال

سجاد بیژن” طرفدار تیم استقلال تهران که بر اثر باخت این تیم سکته مغزی کرده و بعد از سه سال و نیم همچنان در بستر بیماری به سر می‌برد و کسی از او سراغی نگرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کهگیلویه و بویراحمد، این نوجوان ۲۰ ساله از بخش سرفاریاب از توابع شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از طرفدار متعصب و پرپا قرص تیم استقلال تهران است که بر اثر باخت این تیم و شکست استقلال در دقیقه ۹۰ مقابل تیم تراکتورسازی تبریز با نتیجه ۳ بر ۲، سکته مغزی کرده و فلج شده و بعد از گذشت حدود سه سال و نیم همچنان در بستر بیماری به سر می‌برد و کسی از او سراغی نگرفته است.

پس از دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران و شکست استقلال در دقیقه ۹۰ یک هوادار جوان ۲۰ ساله و متعصب استقلال در بخش سرفاریاب از توابع شهرستان چرام استان کهگلویه وبویراحمد به نام سجاد بیژن دچار سکته مغزی شد که پس از انتقال به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت و تلاش زیاد پزشکان به زندگی برگشت اما از ناحیه دو دست و دو پا فلج و تکلمش را نیز از دست داد و هم اکنون در خانه بستری است.

رحمت الله بیژن پدر سجاد که چوپان است در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: فرزندم طرفدار متعصب و دو آتیشه استقلال تهران بود که بعد از اینکه در نیمه دوم شکست خورد سکته کرده است.

همچنین خاور پالیزان، مادر سجاد در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: پدرش بی سواد و توان مالی خوبی نیز ندارد که برای درمان سجاد کاری انجام دهد.

وی افزود: سجاد در حال تماشای بازی استقلال و تراکتورسازی تبریز بود که در دقیقه آخر که استقلال گل سوم را خورد سکته مغزی کرد و به کما رفت تا اینکه به بیمارستان انتقالش دادیم و موضوع را که به پزشک گفتیم به ما جواب داد که مشکلی ندارد و خوب می‌شود. پزشکان اعلام کردند که به کما رفته و ۱۷ساعت در کما به سر برد، بعد از احیاء و بازگرداندنش گفتند که فلج شده و تکلمش را از دست داده است.

مادر سجاد با بیان اینکه پزشکان به ما گفتند که این بچه بر اثر فشار اینطور شده اظهارکرد: پزشکان گفتند اگر پول دارید می‌شود در جاهایی درمانش کرد اما ما که خانواده فقیر و بی پولی هستیم چطور می‌توانستیم او را درمان کنیم و بعد از حدود سه سال در خانه از او نگهداری می‌کنیم و در بستر بیماری است. از لحاظ مالی ضعیف هستیم و تنها در حد اینکه بچه‌مان گرسنه نباشد زندگی می گذرانیم.

پالیزان تصریح کرد: تاکنون یک مسئولی به ما سر نزده و حالی از سجاد نپرسیدند و هیچ کمکی به ما نکردند که بتوانیم او را درمان کنیم.

مادر سجاد بیان کرد: فرزندم طرفدار تیم استقلال بود و بیشتر از فرهاد مجیدی بازیکن این تیم خوشش می‌آمد و عکسش هم بالای سرش زده است.

وی رو به خبرنگار ایسنا گفت: پسرم طرفدار هر کدام و هرکسی بود من خانه خراب شدم و نمی توانم کاری برایش کنم و دست شما هم درد نکند اگر بتوانید برای رضای خدا یک فرد خیر و پزشکی که بتواند درمانش کند برای ما پیدا کنی که به داد ما برسد خدا از شما هم راضی می شود.

مادر این جوان عنوان کرد: از مسئولان استانی و کشوری و خیران بخصوص مسئولان باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی انتظار دارم هرچه از دستشان برمی آید برای درمان سجاد انجام دهند و کوتاهی نکنند.

سخاوت پالیزان دایی سجاد نیز به خبرنگار ایسنا گفت: سجاد علاقه خاصی به فرهاد مجیدی داشت و همیشه به من می گفت یک پیراهن آبی برایم بگیر و عکس فرهاد مجیدی را بر روی آن چاپ کن تا بپوشم و عکشس بر روی سینه ام باشد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.