سربازی یا تراکتورسواری ؟

تاکنون تخلف ۲۵ نفر از بازیکنان فوتبال که در گرفتن کارت پایان خدمت تخلفاتی انجام داده اند اعلام شده است و لیست اصلی که بازیکنان دانه درشت هم در آن زیاد هستند فعلا اعلام نشده است .

بازیکنانی چون مهرداد پولادی ,  سینا عشوری و آرش افشین و بختیار رحمانی و … از جمله بازیکنان اعلام شده در لیست متخلفین قرار دارند .

از گوشه و کنار شنیده میشود رایزنی هایی در حال انجام است تا این بازیکنان به تیمهای نظامی نظیر تراکتورسازی بروند . حال دو مسئله مطرح میشود و حق دو گروه ضایع خواهد شد .

۱)تیمهای لیگ برتری که باید شاهد یارگیری تیمی مثل تراکتورسازی باشند در حالی که نقل و انتقالات خیلی وقت پیش تمام شده است . تیم تراکتورسازی که از نعمت بازیکنان سرباز استفاده میکند و بازیکنان خوب و تاثیر گذار خود (دلیر و احمدزاده ونریمان جهان و…)به واسطه خدمت سربازی به این تیم پیوسته اند . به قول عبدالاه ویسی مگر تیمهای تراکتورسازی و ملوان میخواهند جنگ بکنند که بازیکن سرباز به خدمت میگیرند؟

۲)حق همه جوانهایی که به خدمت سربازی رفته اند . مگر خون امثال پولادی و رحمانی و… از سایر جوانهای ایرانی رنگین تر است؟ همانگونه که همه جوانها خدمت سربازی را میگذارنند اینها هم با تخفیف (برای بخشیدن محکومیت جعل اسناد و تقلب) باید به خدمت سربازی اعزام شوند .

امیدواریم چنین اتفاقی نیافتد که بازیکنان متخلف به جای سربازی و محرومیت تراکتورسوار شوند و این تیم بازهم لقمه های آماده را در دهان گذارد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.