سرمربی موقت مرزی بین عشق و علاقه تا کسب اعتبار

🔹سرمربی موقت به کسی گفته می شود که در زمان اخراج یا استعفای سرمربی از تیم تا زمان انتخاب سرمربی جدید، نفر دوم روی نیمکت که احتمالا دستیار اول یا دوم سرمربی استعفا داده یا اخراجی تیم بوده مسئوولیت فنی و تیم را بر عهده می گیرد.
🔹فصل گذشته و پس از اخراج شفر برای ۵ بازی فرهاد مجیدی دستیار ایشان مسئوولیت فنی تیم را بر عهده گرفت و سپس برای فصل جدید استراماچونی جانشین ایشان شد و برای این فصل هم درست مثل اواخر فصل گذشته هم پس از استعفای مجیدی، دستیار اول ایشان مجید نامجو مطلق اما اینبار برای دو بازی مسئوولیت فنی تیم را بر عهده خواهد گرفت.
🔹اما اینکه سرمربی موقت به چه امیدی قبول مسئوولیت می کند تا برای چند بازی کوتاه مدت روی نیمکت بنشیند تا انتخاب سرمربی جدید خود برای خود دلایلی دارد که از جمله آن تعهد و عشق و علاقه به تیم و وظیفه ای که دارد خواهد داشت.
🔹سرمربی موقت می تواند پس از انتخاب سرمربی جدید یکی از گزینه های دستیاری ایشان باشد و یا هم می تواند با کسب تجربه ای تازه سرمربی تیم دیگری در لیگ یا حتی دسته های پایین تر باشد.
🔹ما هم به عنوان هواداران قدیمی تیم استقلال چه در فصل گذشته و زمان سرمربیگری موقت مجیدی و چه در حال حاضر در زمان نامجو مطلق برای ایشان آرزوی موفقیت در هر ۲ بازی پیش رو می کنیم چون به واقع موفقیت امروز این سرمربی منجر به موفقیت تیم استقلال هم خواهد شد و در صورت عدم موفقیت تیم هم ضربه خود را خواهد خورد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.