سرنوشت صعود در دستان توست

🔷سرنوشت صعود در دستان توست
🖌 ببر و صعود کن

✍️ محمود فخرالحاج

🔹هر چند می شد با شکست دادن الشرطه راه آسان تری برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان پیدا کرد، اما تساوی هم نتیجه بد و مأیوس کننده ای برای آبی پوشان نبود، لااقل از شکست برابر این حریف عراقی به مراتب بهتر بود.
🔹اما باز سرنوشت صعود به بازی آخر کشیده شد، باز بازی مرگ و زندگی و باز به دنبال راه نجات برای عبور سالم از این بازی هستیم.. بازی برابر حریف عربستانی که در بازی رفت هم سختی های بسیاری را برابرش متحمل شدیم و شکست نتیجه آن بازی شد اما اینبار باید فرق کند.
🔹اینبار باید فرق کند و سرنوشت صعود به واقع در دستان آبی هاست.. اگر استقلال می خواهد از گروه خود صعود کند باید حریف عربستانی خود را شکست دهد و با اقتدار راهی مرحله بعدی شود، مرحله ای که به مراتب سخت تر و نفس گیرتر از مرحله گروهی خواهد بود و تیم ها تنها با یک شکست از آسیا حذف خواهند شد.
🔹آبی پوشان اگر می خواهند اعتبار و بزرگی و سابقه پرافتخار خودشان را نه تنها در حرف بلکه به عمل در آسیا ثابت کند می بایست طوری بازی کند که حریف عربستانی حتی فرصت نفس کشیدن پیدا نکند و طوری اسیر بازی آبی پوشان شود که به جز شکست به هیچ نتیجه دیگری راضی نشود و آنگاه این استقلال است که باز ثابت خواهد کرد که تیم بازی های بزرگ و سرنوشت ساز خواهد بود.
🔹پس سرنوشت صعود هر چند به بازی آخر و مقابله با تیم صدرنشین گروه یعنی الاهلی عربستان کشیده شد، اما باز در دستان استقلال است و هم می تواند با برد دو جشن یکی جشن اولین برد آسیایی خود و سپس صعود با اقتدار از گروه خود را بگیرد و این هرگز دور از انتظار نیست و تنها یک همت و تلاشی مضاعف می خواهد و همراه با عشق و تعصبی که چاشنی آن شود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.