سلام به آقای گل

🔹شاید هنوز صحبت از آقای گلی در این زمان زود باشد، وقتی هنوز بیش از یک سوم دیگر از بازیهای لیگ باقی مانده اند و رقیبانی همچون آل کثیر و مغانلو و چند مهاجم دیگر سر سخت دیگر هستند.
🔹اما برای ما مهدی قائدی یک چیز دیگر است.. یک تعریف دیگری دارد، برای ما قائدی در این فصل آقای گل واقعی لیگ خواهد بود.
🔹بازیکنی که توانست در طول این فصل با اعتمادی که استراماچونی به او داد و سعی و تلاش مثالزدنی و باور نکردنی خودش جزو یکی از دو مهاجم ثابت ترکیب آبی پوشان باشد خیلی خوب از عهده این امر بر آمد و از همان بازی اول استارت گلزنی هایش را شروع کرد.
🔹یک گل شیخ دیاباته و یک گل قائدی و همین طور این دو مهاجم به گلزنی هایشان یکی پس از دیگری ادامه دادند تا اینکه تا اینجای کار شیخ دیاباته ۸ و قائدی ۹ گله در صدر و بالانشینان گلزنان لیگ برتر بدرخشند و قدرت نمایی کنند.
🔹شاید کمتر هواداری باور می کرد که مهدی قائدی که برای اولین فصل شماره ۱۰ معروف آبی پوشان را بر تن کرده است و جزو مهاجمان ثابت استقلال قرار گرفته است بتواند اینطور شاداب، باانگیزه و با هوش و دوست داشتنی گلزنی کند به طوری که هنوز ۱۲ هفته مانده به پایان فصل جزو آقایان گل لیگ برتر قرار بگیرد.
🔹باید به داشتن چنین مهاجمی افتخار کرد و به این سادگی ها او را فراموش نکرد، باید قدر چنین مهاجمی را دانست و برای حفظ آن از همین امروز نه حتی فردا تلاش کرد.. دیگر نه زمان ترانسفر است و نه نقل و انتقال ستاره هایی همچون مهدی قائدی.
🔹خدا می داند بدست آوردن چنین مهاجمانی چقدر برای استقلالی ها تاوان داشت.. جستجو بین بسیاری از مهاجمان داخلی و خارجی که تعدادشان از تعداد انگشتان هر دو دست هم فراتر می رفت به اینجا رسید که حالا و در این فصل آبی پوشان سه مهاجم گلزن و دوست داشتنی در کنار هم برسد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.