سهیل جمال‌آبادی قهرمان جودوی نوجوانان آسیا

به گزارش سایت آبی پوشان و به نقل از سایت فدراسیون جودو، در ادامه مبارزات روز نخست از هشتمین دوره رقابت‌های نوجوانان آسیا در هنک کنگ، سهیل جمال آبادی در پیکار نهایی برابر خورشید کادریوف از ازبکستان قرار گرفت و موفق شد با شکست وی، مدال طلای این رقابت‌ها را بر گردن بیاویزد.

جمال آبادی در وزن ۵۰- کیلوگرم، کار خود را با برتری مقابل حریفی از قرقیزستان آغاز کرد، سپس نماینده ماکائو را با ضربه فنی از پیش‌رو برداشت و به نیمه‌نهایی رسید. او در این مرحله جودوکار تاجیکستان را قبل از پایان دقیقه دوم مبارزه ضربه فنی کرد و به دیدار پایانی راه یافت.

کیوان مهدی‌زاده نماینده وزن ۵۵- کیلوگرم ایران در گروه بازنده‌ها به مصاف «شامشادین» از قزاقستان رفت اما در یک قدمی مدال برنز باخت را پذیرفت و به مقام پنجم رسید.

در وزن ۵۷- کیلوگرم دختران، نگین نظری دور نخست نتیجه را به «لولانتا بردیبیکوا» از قزاقستان واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت. مریم بربط نیز در وزن ۶۳- کیلوگرم در اولین دیدار باید با «سلیمانیوا» از قزاقستان یک مبارزه نزدیک را به نمایش گذاشت ولی با اخطار بازنده شد و از ادامه پیکارها بازماند.

همچنین محمدرضا صدیقی در وزن ۶۶- کیلوگرم در اولین مبارزه به دیدار «تورگانوف» از قزاقستان رفت و در ثانیه پایانی با دادن یک امتیاز به حریف بازنده شد و از جدول مسابقات کنار رفت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.