سه گل جوابی دندان شکن

🔹شاید قبل از شروع بازی از این وقفه و تعطیلی اجباری حدود ۴۰ روزه بازیها کمی دلهره و استرس داشتیم اما وقتی بازی شاداب، دلنشین و لذت بخش و همراه با گل های فراوان تیم محبوبمان را دیدیم نفسی به آرامی کشیدیم و بخاطر این موهبت خدایمان را شکر کردیم.
🔹در شبی به یادماندنی، خاطره ای فراموش نشدنی را برای یکدیگر ساختیم.. حتی کیلومترها دورتر آنور آبها از یکدیگر باعث نشد تا دلهایمان هم از یکدیگر دور و جدا باشد.. قلب مان در ثانیه ثانیه بازی به عشق آبی پوشان می تپید.
🔹زدن سه گل در زمین بی طرف برابر تیمی که با این هربه می خواست از تیم محبوبمان امتیاز بگیرد جواب دندان شکنی بود به دستور زور و حقارت آمیزی که آبی پوشان با یک بازی زیبا نشان دادند که چه در تهران و چه در امارات کاری که باید انجام بدهند را انجام خواهند داد.
🔹این سه گل و برد شیرین شروعی دوباره است برای تیمی که ۴۰ روز تمام، روز خوش به خود ندید و برای هر روزش داستانی جدید و دلهره آور داشت که دیگر نیاز به بازگو کردن دوباره شان نیست.
🔹برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان هنوز یک بازی دیگر داریم و با این شیوه بازی آنقدر به تیم محبوبمان دلخوش و امیدوار هستیم که برای بازی هفته آینده از امروز لحظه شماری می کنیم.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.