سوپرایز فتحی؛ بدون هماهنگی

🔹بازگشت فرهاد هر چند از ابتدای فصل هم در حد شایعه بسیار به گوش می رسید، به طوری که آنقدر شایعه ها گسترش پیدا کرد که مطمئن می شدیم که یا در نیم فصل دوم همین فصل یا فصل آینده حتما این شایعات به تحقق خواهند رسید.
🔹زمانی که از زبان سرپرست و تعدادی از اعضای کمیته فنی می شنویم که آمدن فرهاد مجیدی برایمان یک سوپرایز بود که از آن اطلاع نداشتیم این ذهنیت را برایمان بوجود می آورد که نکند این بازگشت سوپرایز گونه بدون هماهنگی اعضایی صورت گرفته که به همین عنوان تشکیل شده اند.
🔹بازگشت فرهاد و حداقل جذب دستیار ایرانی می توانست با هماهنگی افرادی صورت بگیرد که نامش کمیته فنی است هر چند جذب دستیار از اختیارات سرمربی است اما اگر با هماهنگی و اطلاع کمیته فنی می بود شاید زیباتر و منطقی تر نمود پیدا می کرد.
🔹هر چند که این بازگشت مطمئنا حاشیه های بسیاری را به همراه خواهد شد اما امیدواریم که هم فتحی و هم خود مجیدی با تجربه ای که طی سالیان حضورش در استقلال با پیراهن آبی داشت و حضور اروپایی اش بتواند از پس این حاشیه ها که سنگینی خاصی هم بر دوش اش خواهد گذاشت برآید.
🔹مجیدی می تواند هم به کمک شفر طوری از عهده این حاشیه ها برآید تا خدای ناکرده نخواهد که سرنوشتی همچون بازگشت دوباره حجازی و شکست برابر حاشیه ها و استعفای تلخ منصوریان پیدا کند.
🔹این عزل ها و نصب ها می تواند در عهده اختیارات یک مدیرعامل باشد اما تشکیل کمیته فنی و داشتن مشاورانی که می توانند از جزئیات این عزل ها و نصب ها کمک رسانی بکنند، بدون هماهنگی چهره تلخ و مبهم دیگری را بوجود می آورد که بعدها می تواند برایشان مشکل ساز شود.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.