سکوت ترسناک سعادتمند

✍️ محمود فخرالحاج

🔹سکوت این روزهای سعادتمند ترسی بسیار وحشتناک را در دل هواداران بوجود آورده است، همان طور که وقتی در مصاحبه هایش از راحتی خیال هواداران صحبت می کند به همان نسبت ترسی دیگر را بوجود می آورد.
🔹آخر هوادار گناهی ندارد، باشگاه و تیم محبوبشان در طی یک دهه پیش به دست مدیرانی افتاده است که در راحت و آسوده کردن خیال هواداران ید طولایی داشته اند و اوضاع یک دهه اخیر باشگاه و تیم استقلال در عدم کسب موفقیت و جام قهرمانی و این همه تغییرات نشان دهنده تایید صحبت های ما دارد.
🔹 امروز انگار نوبت سعادتمند است که باز در صحبت هایش از راحتی خیال هواداران صحبت می کند و گاهی سکوت هایش به اندازه مصاحبه هایش ترسناک می شود.
🔹اینکه چرا در طی این یکی دو هفته گذشته و با وجود اعتراض ها و درخواست ها و خواهش های هواداران در شبکه های اجتماعی و حتی تجمع شان رودرروی باشگاه هیچ واکنش قابل توجه و قابل احترامی از سوی مدیریت باشگاه نشده است؟!
🔹سعادتمند اگر با این رویه اش فکر می کند که راه درست را در پیش گرفته است سخت در اشتباه است و دارد راه اشتباه مدیران سابق را دنبال می کند، هواداران علاوه بر تمدید قرارداد ستاره های تیم برای مدت دو سال آینده، پس از رفتن مجیدی، و پس از پایان لیگ قهرمانان آسیا در ۱۰ روز آینده، یک سرمربی بزرگ و موفق و با کارنامه می خواهند.
🔹هر چند هواداران بازگشت دوباره استراماچونی را فریاد می زنند و سکوت سعادتمند در برابر این درخواست خود نشان دهنده آن است که موافق این بازگشت نیست و هیچ قدمی هم برای این بازگشت بر نداشته است، اما هواداران روی نیمکت سرمربی می خواهند بزرگ و با کارنامه، حال یا استراماچونی یا فردی در سطح او و حتی بالاتر از او.
🔹اگر سعادتمند بتواند این خواسته هواداران را برآورده کند، که خواسته بحق و اصولی خود باشگاه استقلال است برای برگشت به جاده موفقیت و قهرمانی های گذشته، علاوه بر حضور ستاره ها در زمین مسابقه، به یک نیمکت بزرگ و قوی و با دانش نیاز دارد.
🔹آقای سعادتمند اگر بخواهد با این رفتارهایش رویه غلط مدیران سابق را ادامه دهد، خیلی زود جایگاهش را از دست خواهد داد و بهتر است که خودش را در برابر هواداران قرار ندهد، و بداند که هواداران هم خواسته اشتباه و نابه جایی هم ندارند، و اگر خواسته نابجا هم باشد بهتر است سعادتمند با دلیل و منطق پاسخ هواداران را بدهد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.