سیاست های سایت آبی پوشان در این ایام

گزارش تصویری بازی استقلال و پیکان

با سلام و عرض ادب به همراهان سایت آبی پوشان .

قلب همه ما از اتفاقات و نتایج تیم محبوبمان به درد آمده و این ناراحتی ها به حدی بوده است که در زندگی شخصی همه ما عاشقان استقلال نیز تاثیر داشته است .

ما استقلالیها در این فصل بازی ها و نتایج را باختیم ولی باید هوشیار باشیم که اخلاق را نبازیم. از قدیم الایام استقلال و استقلالی به فرهنگ بالا شهره داشته است .

این مطلب را در سایت آبی پوشان درج کردیم تا از علت کمتر آپدیت شدن سایت در اینروزها بگوییم . سیاست های سایت بر مبنای احترام و حمایت از همه کسانی که در این تیم زحمت کشیده اند است . در این روزها سایت کمتر آپدیت میشود تا به مانند برخی سایتها که به ظاهر سایتهای هواداری هستند مجبور به بی احترامی به یک طیف از استقلالیها نباشد . سایت آبی پوشان نه برای تیم مربی تراشی خواهد کرد نه بازیکن تراشی . سایت آبی پوشان منتظر است تا کادر فنی این تیم انتخاب شود و از هر عقیده و شخصی که سکان این تیم را برعهده گرفت حمایت کند . از این سایت انتظار درج شایعات و مصاحبه ها بر علیه همدیگر را نداشته باشید . در اینروزها صبور خواهیم بود و با درج خبرهای امیدوار کننده و واقعی (نه چالشی و اختلاف افکن و شایعه) باهم و در کنار هم اینروزها را سپری خواهیم کرد . باهم فریاد میزنیم : این نیز بگذرد فقط احترام و ارزشها را خدشه دار نکنیم .

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “سیاست های سایت آبی پوشان در این ایام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.