شادی هایی که باید تکرار شوند

🔹وقتی تیم محبوبت پس از هفته ها پیروز میدان می شود و با اختلاف دو گل از حریف خود جلو می افتد باید هم شاهد چنین شادی هایی باشیم.
🔹وقتی پس از مدتها دوست داشتنی ترین مهاجم تیمت را در میدان می بینی و اولین گل بازی را به ثمر می رساند و خودش را همچنان در جدول گلزنان لیگ بالا و بالاتر می کشاند باید هم شاهد چنین شادی هایی باشیم.
🔹وقتی ارسلان در بدو ورودش به میدان به ندای سرمربی تیمش گوش می دهد و به خوبی از وظایفی که به او حول کرده اند برمی آید باید هم شاهد چنین شادی هایی باشیم.
🔹وقتی قائدی با وجود عدم گلزنی اش آنچنان تلاش کرد تا مجالی برای گلزنی شیخ دیاباته و ارسلان داده شود باید هم شاهد چنین شادی هایی باشیم.
🔹وقتی باور می کنیم که این فصل لااقل یکی از دوست داشتنی ترین و لذت بخش ترین فصل برای مهاجمان تیم مان است که ما هم از لذت آنها به شوق آمده ایم باید هم شاهد چنین شادی هایی باشیم.
🔹شادی هایی منحصر به فرد و شخصی، دیاباته با آن پنجه های بلندش، ارسلان هم با آن گیتار معروفش.. جای قائدی هم در بین گلزنان خالی بود.
🔹داشتن سه مهاجم گلزن در کنارهم باید هم شاهد چنین شادی هایی باشیم.. شادی هایی که باید در تمام ۶ بازی باقیمانده در لیگ و بازیهای جام حذفی تکرار شوند.
🔹این استقلال و این هواداران شایسته دیدن این شادی ها بصورت مداوم و طولانی هستند، قرار نیست اگر پس از هفته ها به یک برد شیرین دست پیدا کردیم اینگونه شادی کنیم که انگاری مدتهاست شادی اینچنینی نداشته ایم و در حسرت دیدن چنین شادی هایی منتظر مانده ایم.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.