شایعه ای که رنگ واقعیت می گیرد؟!

🖌 مدیران شیخ دیاباته را نمی خواهند

✍️ محمود فخرالحاج

🔹اسمش اول کار شاید تنها یک شایعه باشد آن هم یک شایعه ترسناک و ته دل را خالی کن.. اما وقتی به گذشته و فصل های گذشته تیم محبوبمان و بازیکنان ستاره اش نگاهی گذرا می اندازیم متوجه می شویم که زیاد هم این خبرها شایعه نیست.
🔹هنوز یادمان نرفته داستانی که با مامه تیام راه انداختند و درست مثل همان داستان را برای جباروف ساخته و پرداخته کردند.
🔹یک فصل دیگر گذشت و تا در یک نیم فصل داشتیم باز به حضور یک خارجی آماده و گلزن و دوست داشتنی عادت می کردیم داستان قدیمی را برای پاتوسی به راه انداختند و او هم مثل یک شایعه به واقعیت تلخ تبدیل شد.
🔹امروز که پس از فصل ها انتظار به یک مثلث آتشین و گلزن در خط حمله رسیده ایم همین شایعات به راه افتاده است.. شایعاتی که به قول هواداران برایشان شاید تکراری شده است اما هرگز عادی و قابل هضم نخواهد بود.
🔹هر چقدر هم بخواهند مسئولان از این جور شایعات و داستان های تلخ برای تیم استقلال و هواداران آن راه بیندازند هرگز برای هواداران آبی قابل هضم و از یاد رفتنی نخواهد بود.
🔹هر چند امروز هواداران از داشتن دیاباته و قائدی و مطهری در خط حمله خود خوشحال و راضی هستند اما هنوز شیوه فراری دادن مامه تیام را از یاد نبرده اند.
🔹این مصدومیت و سفر طولانی مدت شیخ دیاباته برای هواداران آبی کمی سؤال برانگیز شده است و وقتی دکتر تیم هم در مورد مصدومیت دیاباته هیچ پاسخ مشخصی ندارد بیشتر به وجود و ساخته و پرداخته شدن این شایعه ها پی می بریم.
🔹می توان تا پایان فصل که دو ماه دیگر خواهد بود صبر کرد و دید بالاخره مثل تمام شایعه های فصل های گذشته که به واقعیت تلخ رسیدند آیا این خبر و شایعه باز به واقعیت تبدیل می شود یا برای اولین بار در طی یک دهه گذشته در همان شایعه باقی می ماند و باز شاهد حضور دیاباته با پیراهن آبی و شماره ۷ تیم محبوبمان برای فصل آینده خواهیم بود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.