شب سخت عادل در برابر مجیدی

عادل فردوسی پور تا بحال مهمانان زیادی را در برنامه نود داشته است ولی شاید تا بحال مثل دیشب و تقابل با فرهاد مجیدی اجرای سختی را پشت سر نگذاشته بود .

مجیدی در این برنامه بعد از سالها رسما از دهان فردوسی پور اعتراف گرفت که پرسپولیسی است و همچنین در مورد در آمد برنامه نود او را به چالش کشید . گزیده ای از گفتگوی فردوسی پور و مجیدی را در زیر مرور می کنیم تا ببینیم چگونه شب سخت عادل در برابر مجیدی رقم خورد:

مجیدی در نود

مجیدی در ابتدای صحبت های خود به حضور در کلاس های مربیگری در انگلیس اشاره کرد و عنوان کرد که احتمالاً برای ادامه کلاس های خود به اسپانیا و پرتغال سفر خواهد کرد.

مجیدی در پاسخ به سوالی درباره اینکه خانواده او پرسپولیسی بوده است، اظهار داشت: خانواده من کاملاً استقلالی هستند و یکی از دلایل استقلالی شدن من بوده اند. پدر من سرسختانه استقلالی است.

مجیدی همچنین مصاحبه ای که در گذشته از او منتشر شده بود مبنی بر اینکه به پرسپولیس خواهد رفت را تکذیب کرد و گفت که هیچ وقت چنین صحبتی نکرده است.

وی گفت: آقای عابدینی زمانی که مدیرعامل پرسپولیس بود با من صحبت کرد اما من هیچ وقت فکر حضور در پرسپولیس در ذهنم نبود.

بازیکن سابق استقلال در نظرسنجی برنامه نود بیادماندنی ترین گل خود را در دربی ۶۹ مقابل پرسپولیس انتخاب کرد.

مجیدی در ادامه درباره آغاز دوران فوتبال خود و حضور در تیم کشاورز صحبت های جالبی را بر زبان آورد و گفت که در آن زمان مجبور بود تا با اتوبوس شرکت واحد تردد کند و بازیکنانی نظیر علی آذری که در آن زمان موتور براوو داشتند، او را سوار نمی کردند.

وی موفقیت های خود را مدیون دعای خیر والدینش دانست و به قدردانی از مادر خود پرداخت که انرژی مثبتی به او داده است.

مجیدی در ادامه درباره حضور در استقلال به صحبت پرداخت.

وی گفت: اولین نفری که با من برای حضور در استقلال صحبت کرد کامران منزوی بود و پس از آن مرحوم ناصر حجازی با من تماس گرفت. صحبت با ناصرخان برایم باورنکردنی بود و باعث شد تا حتی شب خوابم نبرد و من هم با تمام وجودم پذیرفتم در استقلال حضور پیدا کنم.

مجیدی در باره حضور در تیم ملی هم گفت: هیچ وقت برای حضور در تیم ملی متوسل به کسی نشدم. البته در کل من را به تیم ملی کم دعوت می کردند و زیاد در سطح ملی به من میدان داده نشد و البته من هم هیچ اعتراضی به این مسائل نکردم.

بازیکن سابق استقلال درباره علیرضا جهانبخش مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان هم گفت که او را نمی شناسد که با تعجب فردوسی پور همراه شد.

البته در ادامه مجیدی نسبت به این صحبت خود از جهانبخش عذرخواهی کرد.

در ادامه مجیدی در واکنش به صحبت های فردوسی پور درباره اینکه طی تماس با برنامه نود گفته اند مجیدی در آن زمان از روزنامه خبر ورزشی خواسته تا این تیتر را بزنند تا طلب خود را از استقلال بگیرد! اظهار داشت: پدر شما در سال های قبل گفته بود که فردوسی پور پرسپولیسی است و برای دیدن بازی های پرسپولیس به ورزشگاه می رفته است.

فردوسی پور هم در واکنش به این صحبت هاگفت که هر کسی در دورانی علاقه ای به تیم ها یی داشته ولی روند برنامه ۹۰ نشان می دهد که او هیچ علاقمندی به تیم خاصی ندارد.

در ادامه مجیدی درباره انتشار گزارشی در روزنامه ها درباره اینکه فردوسی پور سالی ۵۰۰ -۶۰۰ میلیون تومان از این برنامه درآمد دارد که فردوسی پور این موضوع را تکذیب کرد.

مجیدی هم در این باره گفت که چطور شما می توانید درباره من به روزنامه ها استناد کنید اما من نمی توانم؟

در ادامه مجیدی درباره خداحافظی خود از استقلال اظهار داشت: من اصول حرفه ای گری را انتخاب کردم و در محیطی که نتوانستم کار کنم نخواستم سوهان روح باشم و در هر دو مقطع ، هم خداحافظی از استقلال و هم رفتن به قطر، اصول حرفه ای را رعایت کردم و استعفا را برگزیدم. گاهی وقت ها بودن یانبودن آدم ها شر است و گاهی خیر است و دوست نداشتم برای تیمم حاشیه درست کنم. احساس کردم با آمدنم و یا رفتن از استقلال به تیمم کمک کردم.

مجیدی در ادامه به بازی با پرسپولیس به همراه تیم الغرافه قطر اشاره کرد که عدد ۴ را مقابل هواداران پرسپولیس نشان داد.

وی گفت که کری خوانی همواره میان تماشاگران دو تیم بوده و به عقیده وی این می تواند به فوتبال کمک کند و باعث پیشرفت شود.

مجیدی گفت که دوست داشته در این بازی گلزنی کند و بسیار خوشحال بود که در میان ۱۰۰ هزار تماشاگر قرمزپوش پیراهن آبی را به آن ها نشان داده است.

ستاره سابق استقلال در پایان صحبت هایش در واکنش به تست های دوپینگی که بعد از هر بازی می داد، گفت: در حدود ۵ بار تست دوپینگ دادم، اما در یکی از موارد بسیار ناراحت شدم، اما صحبت های آقای هاشمیان باعث شد که نسبت به این موضوع خوشحال شوم و پس از آن وقتی به من می گفتند برای تست دوپینگ حاضر شوم، سریع استقبال می کردم.

فردوسی پور درباره شایعاتی که درباره مجیدی وجود داشت، سوال کرد که مجیدی پاسخ داد: وقتی خوب کار می کنی و در اوج هستی پشت سرت حرف زیاد می زنند و این نشان می دهد که خیلی خوب هستید. –
تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.