شعار علیه کیروش در تمرین استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال امروز ۹۳/۱۱/۵ از ساعت ۱۵٫۳۰ز در کمپ مرحوم حجازی آغاز شد.

*در تمرین امروز هلمکه و مگویان غایب بودند ولی بقیه بازیکنان در این تمرین حضور داشتند .

*قبل از شروع تمرین امروز امیر قلعه‌نویی با بازیکنان صحبت کوتاهی انجام داد. امیر قلعه‌نویی همچنین در خصوص زمان بازگشت ملی‌پوشان از سایر اعضای کادر فنی سوالاتی را می‌پرسید و خواستار حضور هرچه سریعتر این بازیکنان در تمرین استقلال شد.

*نکته جالب توجه تمرین امروز آبی‌پوشان حضور یک بدنساز جدید در کنار بازیکنان بود. این مربی بدنساز که جثه‌ای قابل توجه داشت بازیکنان را تمرین داد البته وی یک ایرانی است که از کشور انگلیس به ایران آمده و مشغول تمرین دادن بازیکنان بود. هنگامی که وی بازیکنان را گرم می‌کرد آنها با وی شوخی می‌کردند و سوابق او را می‌پرسیدند همچنین حنیف عمران‌زاده با خنده خطاب به این بدنساز و سایر استقلالی‌ها گفت امسال همه جوره بدنساز را تجربه کرده‌ایم و انواع کارهای بدنسازی را یاد گرفته‌ایم.

*در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال هواداران استقلال به شدت علیه کارلوس کی‌روش شعار داده و امیر قلعه‌نویی را تشویق کردند.

 

*یک عکاس ورزشی که در تمرین حضور داشت قصد حاشیه سازی بین بازیکنان و تماشاگران را داشت که توسط تماشاگران شناسایی شد .

این تعداد از هواداران استقلال که نزدیک به ۲۰ نفر بودند با شعارهای (مربی اجنبی نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم) و (کی‌روش مافیایی و امیر وطن‌پرست) از سرمربی استقلال حمایت کردند.

*در بخش بعدی تمرین امیر قلعه‌نویی بازیکنان را دور هم جمع کرد و از آنها خواست به نکات فنی او گوش دهند. سپس بازیکنان در قالب دو تیم سبز و نارنجی فوتبال درون تیمی بازی کردند که مربیان استقلال این بازی را نظاره کرده و قلعه‌نویی نیز در میانه زمین حضور داشت.

*قبل از بازی درون‌ تیمی کریم بوستانی با وحید طالب‌لو و فرزین گروسیان  به مدت ۲۰ دقیقه تمرین کرد. نکته جالب توجه اینجا بود که چند دروازه‌بان جوان در تمرین امروز حاضر بوده و در گوشه‌ای تمرین می کردند.

*تمرینات تیم فوتبال استقلال فردا مجددا ادامه خواهد داشت و آبی پوشان فردا در راستای آماده‌سازی خود دیداری دوستانه را مقابل نساجی برگزار خواهند کرد.

عنایتی در تمرین استقلال

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.