شفر آنچنان که باید غر نزده است

🔹هنوز هم معتقدیم که شفر آنچنان که باید غر نزده است، کاش شما یک لحظه خودتان را جای شفر هم قرار می دادید، هر چند حق می دهیم که شفر آن زمان که به تازگی به استقلال آمده بود در مصاحبه هایش از جملاتی استفاده می کرد که روحیه و امید و انگیزه در آن به وفور دیده می شد.
🔹هنوز معتقدیم که شفر آنچنان که باید غر نزده است، اگر شما خودتان را جای شفر می گذاشتید شاید به مراتب بیشتر و بالاتر از او اعتراض می کردید و زبانتان به گلایه و شکایت باز می شد.
🔹اینکه گفتید شفر در شرایط سخت تری نسبت به ایران در جامائیکا مربیگری کرده که البته به گفته خود شفر، باز هم به نظرمان امکانات جامائیکا در مورد فوتبال و حتی زمین های تمرینی شان به مراتب بالاتر و با کیفیت تر از زمین هایی هستند که استقلال در تهران هر روز در آنها جا به جا می شود و تمرین می کند.
🔹هر چقدر هم امکانات جامائیکا پایین باشد، از امکاناتی که شفر در تهران می بیند پایین تر نیست.
🔹آیا شما در طول این یکسال و شش ماهی که شفر را در استقلال می بینید چند بار صدای اعتراض و گلایه او را شنیده اید که اینبار با اولین اعتراض اینطور روبروی او قرار می گیرید و او را به غر زدن متهم می کنید؟
🔹کاش مربیان خارجی لیگ برتری دیگر را هم با شفر مقایسه می کردید آنگاه گلایه های بحق ایشان را در بوق و کرنا می کردید.
🔹شفر آنقدر صبر کرد و دندان روی جگر گذاشت آنگاه چون دید دستش به هیچ جایی بند نیست و قرار نیست که برایش فکر راه چاره ای باشند زبان به گلایه گشود.
🔹هر چند معتقدیم که شفر هم در انتخاب هایش اشتباهاتی داشت و همین اشتباهات هم باعث عدم نتیجه گیری تیمش در برخی از هفته ها شد. اما کار اصلی که باید انجام داده شود دیگر دست شفر نیست و آن مسئولان باشگاه هستند که باید امکاناتی که شفر می خواهد برایش مهیا کنند.
🔹کاش به جای اینکه به جمله غر زدن شفر گیر می دادید کمی خودتان را جای او می گذاشتید آنگاه متوجه می شدید که شفر هنوز به حرفی که زده پایبند بوده و تعداد غرهایش به اندازه یک دهم و حتی بیشتر اعتراض ها و گلایه های مربیان خارجی دیگر نبوده و نیست.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.