شفر دنبال مشتریان عرب برای خود ؟

وینفرد شفر عملکرد قابل قبولی در استقلال داشته است و هواداران و مسوولین استقلال از او راضی هستند و علاقه مند حضور این مربی در استقلال برای فصل بعد هم هستند ولی با این حال در چند روز گذشته موجی ایجاد شده برای دور سازی شفر از استقلال .

کلید این اتفاق از برخی نشریه های داخلی خورده شد و هدفی که داشتند این بود که به شفر القا کنند پیشنهادهای نجومی زیادی از اعراب خواهد داشت و گویا شفر هم سوار این موج شده است و بدش نمی آید که از تیمهای عربی پیشنهاد داشته باشد و یا قیمت قرارداد خود با استقلال را بسیار بیشتر از حد معقول بالا ببرد .

باشگاه استقلال و آقای شفر باید توجه داشته که این همکاری دو طرفه و به سود هر دو طرف است و هر دو طرف از این همکاری سود میبرند و برای شفر در خاورمیانه تیمی بهتر از استقلال نخواهد بود حتی اگر پول بیشتری به نسبت استقلال بدهند .مربی الهلال تیم خود را به فینال آسیا برد ودر لیگ کشورش با اقتدار صدرنشین بود ولی با یک باخت به استقلال خشم مدیران الهلال او را گرفت .

وینفرد شفر که عملکرد فنی خوبی در استقلال داشته است بهتر است در مسائل خارج از زمین هم حرفه ای تر عمل کند و تمرکز خود را برای موفقیت های بیشتر استقلال بگذارد چون هنوز بازیهای زیاد و حساسی برای استقلال مانده است . به خصوص در بازیهای آسیایی احیانا برای پیدا کردن مشتری حرف از قرارداد نداشتن نزند .

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “شفر دنبال مشتریان عرب برای خود ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.