شفر: می توانیم نتیجه را عوض کنیم

وینفرد شفر سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری بعد از شکست برابر ذوب آهن گفت: فکر می کنم یکی از بهترین بازی های این فصل را انجام دادیم. ما در هر دو نیمه موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما موقعیت ها تبدیل به گل نشد. فوتبال همین است و در آخر نیز یک موقعیت پنالتی رخ داد. این شاید اولین بار بود که من دیدم یک تیمی اینقدر خوب بازی می کند، موقعیت های زیادی دارد اما گل نمی زند و در آخر یک پنالتی اتفاق می افتد و بازی یک بر صفر می شود.
وی افزود: ما دو بازیکن مصدوم داریم. داریوش شجاعیان که یک خطا روی انجام شد و همینطور امید ابراهیمی که امیدوارم برای مسابقه دوم آماده شوند. تمامی بازیکنان بیش از صد درصد توان خود تلاش کردند و امیدوارم مدیرعامل باشگاه دیده باشد که تمام اعضای تیم برای باشگاه جنگیدند و امیدوارم منظور من را متوجه شده باشند. وقتی چنین تیم با شخصیت و روحیه بسیار بسیار خوب و ذهنیت برنده دارید، باید برای این تیم همه کار انجام شود.
سرمربی استقلال در ادامه صحبت های خود خاطر نشان کرد؟ راجع به تیام همه چیز صد در صد نبود. امروز یک جلسه راجع به او داشتیم و در نهایت تصمیم بر این شد که او نیاید. ما در آلمان یک اصطلاحی داریم و می گوییم شاید بازی را ببازیم اما جنگ را نباختیم. از هواداران در ورزشگاه تشکر می کنم. ارتباط بسیار خوبی میان تیم و هواداران است و تا به حال چنین چیزی ندیده ام. شاید من حدود ۳۰ سال پیش که برابر لیورپول بازی کردیم چنین شرایطی را دیده بودم. راجع به این بازی و یک صحبت راجع به فینال حذفی داشته باشم که سرمربی حریف راجع به داور حرف زدند. شما همه رسانه ای هستید و بازی را دیدید. به تمام داوران در ایران تبریک می گویم. عملکردی که از داور امروز و داوران ایرانی دیدم، به شما می گویم که داوران ایرانی به مراتب بهتر هستند. صحبت من درباره پنالتی نیست. داریوش دچار مصدومیت شد و شاید لیگامنت آسیب دیده باشد و یا او نیاز به عمل جراحی داشته باشد و دلیل آن خطا بود. ما برای بازی دوم در تهران آماده می شویم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد. می توانیم نتیجه را عوض کنیم و امیدوارم ورزشگاه از هواداران استقلال پر باشد.
شفر در پاسخ به این سوال که آیا اخراج بازیکن ذوب آهن تمرکز آبی ها را بر هم زد، بیان کرد: ذوب آهن گل های زیادی روی ضربه ایستگاهی، کرنر و اوت دستی زده بود. امروز هم شاید اگر یک داور دیگر بود پنالتی می گرفت و شاید هم پنالتی نمی گرفت. قبل از اعلام پنالتی ما چند موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا مدیرعامل استقلال زحمات بازیکنان را نمی بیند که به این موضوع اشاره کردید، گفت: مدیرعامل این مساله را می دانند.
او در ادامه درباره تاثیر حضور حدادی فر در زمین، خاطر نشان کرد: من نمی توانم راجع به ذوب آهن صحبت کنم اما ما داریوش که یکی از بهترین بازیکنان زمین بود را از دست دادیم و مجبور به تعویض شدیم. ۱۰ دقیقه قبل از پنالتی اسماعیلی یک شانس خوب داشت. سرور نیز یک موقعیت بسیار خوب داشت.

شفر در پایان در پاسخ به این سوال که آیا اگر پنالتی برای شما رخ داده بود، باز هم این صحبت ها را انجام می دادید، تصریح کرد: اگر بگویم بله، یک چیز است و اگر بگم نه، یک چیز دیگر. ما بهترین داوران آسیا را در ایران داریم. نه فقط راجع به آن صحنه، من راجع به کلیت صحبت می کنم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.