شفر نمونه یک آدم باهوش و زرنگ است

🔹شفر را همیشه در گفتگوها و مصاحبه هایش یک آدم باهوش و زرنگ تصور می کردیم، دقت در کلام و زرنگی در پاسخگویی مناسب به خبرنگار یعنی همان چیزی که ما از شفر و مسئولان استقلال انتظار داریم.
🔹سنجیده صحبت کردن و دادن پاسخی که مدنظر خود سرمربی است تا خبرنگار یعنی یک جور زرنگی در پاسخگویی و این همان خواسته ای است که ما از شفر داشته و داریم.
🔹اوضاع کنونی استقلال طوری نیست که مسئولان و بخصوص سرمربی تیم در مصاحبه های زنده تلویزیونی و حتی با خبرنگارانی که به دنبال درست کردن حاشیه های رنگارنگی برای استقلال هستند بخواهد بدون رودرواسی و رک صحبت کند.
🔹اگر قرار باشد مسئولان استقلال و سرمربی تیم، تیمی مطمئن و محکمی برای نیم فصل دوم آماده کنند قرار نیست که این تصمیم خودشان را تا نهایی شدن قراردادها و جذب بازیکنان و مهره های مورد نظرشان را در بوق و کرنا کنند.
🔹استقلال این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش فکری مسئولان و کادرفنی و سپس بازیکنان خودش نیاز دارد تا بتواند با یک تصمیم درست و بستن تیمی کامل برای نیم فصل دوم خودشان را در این یک ماه و اندی مانده به شروع نیم فصل دوم به مرز آمادگی کامل برسانند.
🔹اصلا بد نیست که مسئولان استقلال در اینطرف و آنطرف بخواهند مذاکره های خودشان را با بازیکنان مدنظر سرمربی بصورت پنهانی انجام دهند و در رسانه ها هر خبری را تکذیب کنند.. چون در سالیان گذشته به وضوح شاهد بودیم که استقلال از این در بوق و کرنا کردن ها و بازارگرمی ها ضربه های سختی خورده است و نتیجه اش یا به آن بازیکنان مدنظر خود هرگز نرسیده و یا اگر هم به توافق رسیده مجبور شده بیشتر از آن ارزش واقعی شان به آنها بپردازد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.