شفر و استقلال سودی دو طرفه

تصویر ذیل مربوط به اولین ساعات حضور شفر (حدود ۱۵۰ روز پیش) در باشگاه استقلال است

🌀 بنظر می آید شفر از همان ابتدا متوجه اهمیت این دربی شده است

🔸 اما میتوان گفت که امروز به همان میزان که حضور شفر در اعتماد بنفس تیم استقلال تاثیر مثبت گذاشته است،

🔹 تیم استقلال ، انرژی و شور تماشاگران آبیدل و همنطور همدلی بازیکنان نیز اعتماد به نفس شفر را بالاتر (از قبل ورود به ایران) برده است.

▪️ شاید بیراه نباشد اگر بگوییم : امضای قرارداد شفر برای هر دو سمت سود داشته است ، و حضور وینفرد شفر در استقلال ، رنسانسی را در کارنامه مربیگری این مرد کهنسال آلمانی بوجود آورده است.

♻️ اگر از نظر آماری به کارنامه او نگاهی بیاندازیم ، می بینیم که این مربی از نظر درصد پیروزی (به نسبت تعداد بازی های انجام گرفته در تحت نظر او با عنوان سرمربی) در استقلال با میزان ۵۷% پیروزی ، بهترین عملکرد خود را (از نظر آماری) در ۹ ساله گذشته فعالیت مربیگری اش به ثبت رسانده است و به نوعی نزدیکترین نرخ موفقیت او (براساس همین پارامتر) را میتوان به سالهای فعالیتش در باشگاه العین امارات (بین سالهای ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹) به یازده سال پیش با نرخ موفقیت ۶۰% پیروزی در بازی های صورت گرفته دانست.

💠 آری، این شاید نکته ی جالبی است که کسی جز ما به آن اشاره نداشته است

▫️ چنانکه ققنوسی از خاکستر دوباره متولد شده باشد ، درخشش دوباره او در فوتبال ایران و آسیا ، عمر مربیگری این شیر سفید ۶۸ ساله را طولانی تر کرده است . طولانی تر از آنچه که ، دیگران (تا قبل از ورودش به تهران) برای او متصور بودند. تاجایی که هنوز یکسال از حضورش در استقلال نمیگذرد ، دوباره مشتری های دست به نقد حاشیه خلیج فارس او را برای هدایت تیمهای خود (برای فصول آتی) در نظر گرفته اند.

💙 ما از تک تک افرادی که روزی برای استقلال زحمت کشیده اند ، سپاسگزاریم و همواره معتقدیم ، موفقیت آنها برای باشگاه یک برد دوطرفه خواهد بود. و از صمیم قلب برای همه عوامل باشگاه بزرگ استقلال آرزوی موفقیت داریم.

✴️ امیدوارانه به دنبال روزهای روشن تر و شیرین تر ⭐️تاج کبیر آسیا⭐️ خواهیم بود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.