شناخت حریف امروز استقلال

امروز لیگ برتر استارت خواهد خورد و باز تب فوتبال ایران را در برمیگیرد . استقلال تهران هم در اوین دیدار خود به مصاف راه اهن سورینت خواهد رفت . سایت آبی پوشان نگاهی انداخته است به بازیکنان راه اهن برای شناخت حریف امروز استقلال :

راه آهن با سرمربی گری استیلی پای در این رقابتها گذاشته است . استیلی که حالا عابد زاده را از آمریکا برگردانده تا در کنار خود بنشاند .

راه آهن ۳ دروازه بان دارد که ننزیچ و طالب لو و امیر عابد زاده هستند . اینکه کدام دروازه بان امروز در برابر یاران قلعه نوعی قرار خواهد گرفت مشخص نیست ولی به نظر میرسد با توجه به انگیزه طالب لو شاید او مرد اول دروازه راه آهن باشد هرچند رقیب سرسختی به نام ننزیچ دارد.

راه اهنی ها به احتمال زیاد در خط دفاع از محسن ایران نژاد و شیث رضایی استفاده خواهند کرد . شاید شنیدن نام شیث رضایی برای استقلالیها و مهاجمین این تیم خبر خوشحال کننده ای باشد . هرچند آنها ابراهیم کریمی و ستاری را هم در این خط دارند .

در دفاع راست رامین رضائیان و حامد نورمحمدی را دارند . در دفاع چپ هم حامد زمانی هست .

در خط هافبک دفاعی این تیم محمد آبشک بازیکن جدید این تیم بازی خواهد کرد . بازیکنی که نیم فصل سال قبل تا آستانه استقلالی شدن هم پیش رفت .

در خط هافبک راه آهن بازیکنان خوب و خلاقی دارد. بهادر عبدی -رضا خالقی فر و سیامک کوهنورد و مهدی پور و چند جوان دیگر حضور دارند.

در خط حمله این تیم یک استقلالی متعصب دیده میشود . امین منوچهری که در دیدار های تدارکاتی این تیم هم خوب بازی کرده و گل هم زده. محمد غلامی از سپاهان آمده و مجتبی شیری و برزای هم هستند . ضمن اینکه خالقی فر هم توانایی بازی در خط حمله را دارد .

راه اهن از لحاظ نفرات شاید خیلی فقیرتر از استقلال بزرگ باشد ولی قطعا انگیزه جوانان این تیم در کنار انگیزه سرمربی این تیم برای اثبات خود زنگ خطری برای استقلال باشد .

گرانترین بازیکن این تیم غلامی با ۵۵۰ میلیون تومان است .

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.