شوی هدایتی و طارمی

هدایتی

اختصاصی آبی پوشان – فصل فوتبالی که تمام شد مهدی طارمی به مانند بسیاری از بازیکنان لیگ ایران شروع به صحبت از پیشنهادهای اروپایی کرد . البته تخیلات طارمی بسیار بزرگتر و قوی تر از سایر بازیکنان ایرانی بود و او صحبت از پیشنهادهای خیلی بزرگ اروپایی می کرد . از اول هم مشخص بود که او پیشنهادی ندارد و به این راحتی ها نمیتواند به اروپا برود . دیگر نقطه مثبت و قدرت طارمی دوستان قوی رسانه ای بودند که سعی در بزرگ کردن بازیکنی داشتند که در انسوی مرزها تخصص اصلی خود که زمین خوردن و دایو و گرفتن پنالتی بود را با داوران باهوش و منصف اروپایی نمیتوانست به نمایش بگذارد .

طارمی البته تلاش زیادی هم کرد تا به تیمهای عربی و قطری برود ولی در این راه هم ناکام ماند چون تیمهای قطری هم از سال جدید برای جذب بازیکنان ایرانی محدودیت های زیادی دارند .

طارمی از آنجا رانده و از اینجا مانده چاره ای جز بازگشت به تیم دوم پایتخت نداشت و برای واسطه گری اینکار بهترین کس حاج حسین هدایتی بود .

این معامله دو سر برد برای هر دو طرف است . از یک سو طارمی به تیم بدون مهاجم برانکو بازمیگردد و منت اینکه پرس پول لیس را به پیشنهادات اروپایی ترجیح داده است و هم اینکه یک پول گردن کلفت از حاج حسین هدایتی میگیرد و از طرف دیگر فرد متمول ایران میتواند آدم خوب این قصه باشد و محبوبیت بین هواداران سطحی بین قرمز ها داشته باشد . حسین هدایتی که در نقل و انتقالات محبوبیت علی منصوریان پولهای او را شکست داد میخواهد وجهه خود را در بین پرس پول لیسیها از دست ندهد و اینچنین دو طرف معامله برنده این ماندنی میشوند که از اول رفتنی هم در کار نبود و شوی هدایتی و طارمی شوی زیبایی می شود .

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “شوی هدایتی و طارمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.