شکست بزرگ استقلال در نقل و انتقالات

استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل چهره یک مغلوب به تمام معنی را به خود گرفت .

استقلالیها که در ابتدای فصل عملکرد مناسبی در نقل و انتقالات داشتند و همه انتظارات کادر فنی را تامین کردند و بازیکنان ورودی اول فصل جزو بهترین بازیکنان استقلال بودند در نقل و انتقالات نیم فصل نه تنها نتوانستند نقاط ضعف خود را پوشش دهند که باعث تقویت تیم های مقابل شدند .

آندرانیک تیموریان :

در اینکه استقلال و تیموریان به آخر خط رسیده بودند شکی نبود و این جدایی باید اتفاق می افتاد ولی در چنین شرایطی معمولا تیم ها بازیکنان را به حریف مستقیم خود نمی دهند , کاری که مدیران استقلال به راحتی انجام دادند .

محمد قاضی:

محمد قاضی نیز از استقلال جدا شد و به سادگی رضایت نامه او رقیب دیگر یعنی فولاد خوزستان صادر شد .

محسن مسلمان:

محسن مسلمان برای آمدن به استقلال خیلی مصر بود و حتی قرارداد داخلی نیز امضا کرد ولی …

همه ایران در هر سن و هر سطح فهمی میدانستند ذوب آهن مبلغ فوق را برای رضایت نامه قرضی می خواهد ولی گویا جناب افشارزاده تا روز آخر خبر نداشتند .

استقلال هم مسلمان را از دست داد هم اینکه او راهی فولاد خوزستان رقیب اصلی استقلال شد .

کاوه رضایی:

استقلالیها در جذب کاوه رضایی جوان که خود نیز بسیار مایل بود آبی پوش شود کوتاهی کردند و نهایتا این بازیکن راهی ذوب آهن شد .

نعمت الاهی , طاهونی و کرمانی مقام :

تعمت الهی و طاهونی دو بازیکن جوان استقلال از لیست خارج شدند و کرمانی مقام ابتدا قرارداد بست و بلافاصله از لیست خارج شد . این سه بازیکن با رده سنی که داشتند جای کسی را پر نکرده بودند و حداقل میتوانستند در لیست باقی بمانند .

خط دفاع وحشتناک :

استقلالیها در نیم فصل اول از خط دفاعی خود ضربه خوردند و اشتباهات مرگبار مدافعین استقلال را از امتیازات زیادی محروم کرد , با این وجود هیچ بازیکنی در بزرگترین نقطه مشکل ساز جذب تیم نشد .

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.