صحبتهای حسن روشن بعد از پایان جلسه کمیته فنی

در پایان جلسه اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال، حسن روشن پیرامون تشکیل این کمیته اظهار داشت: ما با برنامه می خواهیم عضو کمیته فنی شویم و اگر با برنامه هایمان موافقت کنند، کمیته فنی کشک نخواهد بود.  قطعا تشکیل کمیته فنی اتفاق خوبی برای باشگاه استقلال است و من خوشحالم که باشگاه استقلال به اینجا رسیده که کمیته فنی درباره مسائل فنی تصمیم بگیرد. البته ما هنوز عضو کمیته نیستیم و امروز هم به عنوان پیشکسوت دور هم جمع شدیم. اگر قرار به حضور در کمیته فنی باشد، قرارداد ۳ ساله می بندیم و با حکم نمی آییم.

وی ادامه داد: امروز به عنوان پیشکسوت باشگاه نظرات خود را درباره سرمربی اعلام کردیم. چند مربی خارجی که یکی از آن ها فاتح تریم است هم رزومه و برنامه های خود را ارائه کردند. برای این کار باید از همه پیشکسوتان باشگاه کمک بگیریم تا تصمیم خوبی گرفته شود.

پیشکسوت استقلال همچنین گفت: هنوز تصمیمی درباره سرمربی اتخاذ نشده؛ اما نظر شخصی من این است که مربی استقلال ایرانی نباید باشد. از سوی دیگر در این شرایط گزینه خارجی نمی توان آورد. به نظر من استقلال نیاز به یک مربی خارجی بسیار خوب و گران دارد که با قراردادی ۳، ۴ ساله بیاید و کار کند. الان اما شرایط برای این کار مهیا نیست.

روشن درباره توافق با فاتح تریم بیان کرد: تریم در گذشته مربی بزرگی بوده و افتخارات زیادی دارد، اما باید شرایط حال حاضر او را بسنجیم. من و علی جباری هم در گذشته برای خودمان کسی بودیم، اما باید دید الان کجا هستیم.

وی درباره زمان انتخاب سرمربی جدید استقلال تاکید کرد: فکر می کنم هفته آینده سرمربی استقلال مشخص شود. این تعطیلی هم که وجود دارد، از شانس کمیته فنی است که می تواند به ما کمک کند تا تصمیم بهتری درباره سرمربی بگیریم.

روشن در بخش دیگری از صحبت های خود عنوان کرد: در این شرایط شاید موقتا یک مربی ایرانی برای قبول هدایت استقلال انتخاب شود؛ اما همانطور که گفتم هنوز چیزی مشخص نیست.

وی درباره اختلاف هایش با افتخاری افزود: من همین الان هم با افتخاری مخالف هستم. اگر قرار به آمدن به کمیته فنی هم باشد، باید قرارداد با هیات مدیره امضا کنیم. من اگر به عنوان منتقد حرفی می زنم، به مردم بدهکارم و به همین خاطر است.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.