صحبتهای رجبی قبل از دیدار با آلومینیوم

حمیدرضا رجبی مربی استقلال در نشست خبری قبل از بازی مقابل آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر صحبت کرد که مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

🔹 به خاطر غیبت جواد نکونام از همه رسانه‌ها عذرخواهی می‌کنم چرا که او به خاطر تداخل زمان تمرین با نشست خبری نتوانست در خدمت خبرنگاران باشد.

🔹درباره بازی روز جمعه با آلومینیوم اراک باید بگویم که این تیم و تیم‌های تحت هدایت مجتبی حسینی از نظر سازماندهی ساختار دفاعی و شکل تیمی سخت کوش هستند و ما کار سختی داریم. به نظرم نباید مثل بازی با هوادار که در ۱۵ دقیقه اول غافل شدیم و دو گل خوردیم، عمل کنیم و باید با تمرکز کامل و بالا ظاهر شویم و این ۱۵ دقیقه را از دست ندهیم و مثل نیمه دوم بازی قبل که شرایط ما بهتر شد و از نظر تاکتیکی خیلی خوب کار کرد؛ بازی کنیم.

🔹برای بار دوم است که جواد نکونام قرارداد خودش را کاهش می‌دهد و نه در شعار بلکه عملا نشان داد و ثابت کرد استقلالی دو آتشه است. از بچگی من با او بودم و می‌دانم چه استقلالی باتعصبی است. باید تشکر ویژه هم از بازیکنان تیم داشته باشیم که برخی از آن‌ها آمدند و قراردادهایشان را کاهش دادند. یکی از با تعصب‌ترین و فداکارترین بازیکنان استقلال هستند که با وجود دریافتی کم در چند ماه گذشته، با تعصب و تلاش در حال کار کردن هستند.

🔹من فکر می‌کنم الان شرایط فنی استقلال نسبت به گذشته تغییر کرده است. نکونام با تفکرات خاص خودش تیم را هدایت می‌کند و فکر می‌کنم از نظر فنی روز به روز تیم سیر تکاملی را طی و پیشرفت می‌کند و فکر می‌کنم در بازی‌های آینده بهتر هم ظاهر شویم.

🔹 من فکر می‌کنم با کاهش قراردادی که کادرفنی و بازیکنان انجام دادند، باشگاه در تلاش است که بتواند قرارداد بلانکو را ثبت کند و او به بازی برسد و امیدواریم بتواند فردا بازی کند. او مراحل ایفمارک را طی کرده و فقط بحث ثبت قراردادش مانده است.

🔹درباره آرمین سهرابیان باید بگویم که او واقعا با کیفیت است. متاسفانه در ابتدای فصل دو مقطع مصدوم شد و نتوانست در تمرینات شرکت کند. خداراشکر الان شرایط خوبی دارد و این احتمال وجود دارد که ما سیستم تیم را تغییر بدهیم و از او استفاده کنیم. باتوجه به شرایط موجود و اینکه ما چطور باید مقابل آلومینیوم بازی کنیم، تاکتیک‌هایمان را اتخاذ کرده‌ایم.

🔹من تشکر ویژه از مسئولان استادیوم آزادی دارم که لطف کردند و این شرایط خوب را مهیا کردند و چمن را بهبود بخشیدند. ما خوشحالیم کنار هواداران هستیم. نکونام همیشه در جلسات فنی می‌گوید که هواداران یار اصلی تیم هستند، نه یار دوازدهم. ما در بازی مقابل هوادار این انرژی مثبت تماشاگرانمان را که به تیم دادند کاملا دیدیم. از آن‌ها خواهش می‌کنیم که بازهم تشریف بیاورند و استادیوم را پر کنند.

🔹نکونام نگاه ویژه‌ای به تیم‌های پایه دارد اما شرایط استقلال را می‌دانید که در این فصل خاص بوده و این جوانان باید کم کم به بزرگسالان اضافه شوند و در تمرین شرکت و خودشان را اثبات کنند. من می‌دانم در آینده می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. این را در فولاد اثبات کردیم و دیدیم که امین حزباوی از امیدهای ما آمد و خوشبختانه الان هم لژیونر است و هم در تیم ملی بزرگسالان بازی می‌کند. امیدوارم در استقلال هم بتوانیم از این جوانان استفاده کنیم.

🔹من فکر می‌کنم الان تعامل خوبی بین باشگاه و سرمربی وجود دارد ولی واقعا اینکه از الان بخواهیم درباره قهرمانی صحبت کنیم، شاید یک وعده الکی و واهی باشد. برنامه ما این است که روز به روز پیشرفت کنیم و هدفمان قهرمانی است. اما دیدید که امسال یک سری کمبودها داشتیم با این حال قول می‌دهیم تا روز آخر قول مبارزه کنیم و استقلال را به جایگاهی که لیاقتش را دارد برسانیم. شرایط روز به روز بهتر می‌شود و امیدوارم این ادامه پیدا کند و تیم استقلال در این قضیه بهترین استفاده را ببرد.

رجبی

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.