صحبت‌های روی ماتا در نشست خبری پس از مصاف با آلومینیوم

پیش از آغاز کنفرانس خبری بعد از مصاف استقلال و آلومینیوم، محمدحسین زرندی، مدیر رسانه‌ای استقلال درباره خبر درگیری میان ساپینتو و فیلم‌برداران صداوسیما، گفت: زمانی که آقای ساپینتو داشتند از مسیر به سمت رختکن بر می‌گشتند، گویا مساله‌ای پیش آمد و شخصی کنار ایشان با موبایل یا دوربین فیلم می‌گرفت که آقای ساپینتو به او می‌گوید نباید فیلم بگیرید چون محوطه منتهی به رختکن است.  گویا این سوءتفاهم شد که آن فرد از تلویزیون است اما پس از پیگیری مشخص شد که از تلویزیون هم نبودند. هیچ مساله‌ای نبود و موضوع برطرف شد. نمی‌خواستیم به اشتباه اطلاع‌رسانی شود.

بازی؟

یک بازی خوب را انجام دادیم. بازی مثبتی از سوی تیم ما بود. خوب سانتر کردیم. بازی‌های ترکیبی خوبی انجام دادیم. هر کاری کردیم اما متاسفانه فقط سه امتیاز را کسب نکردیم. آلومینیوم آمده بود که فقط دفاع کند. هر تیمی که مقابل ما بازی می‌کند، این کار را می‌کند. این یک علامت احترام است. در مقابل تیم‌های دیگر باز بازی می‌کنند اما مقابل تیم ما همیشه دفاعی هستند. فقط به خاطر نتیجه است که ناراحت هستیم چون ناامید کننده است. آنطور که بازی کردیم، این مساوی زیاد رخ نمی‌دهد. ۱۰ شانس گلزنی داشتیم. آلومینیوم فقط یک فرصت داشت. فقط به خاطر نتیجه ناراحت هستیم. نمی‌توانم این موضوع را ناگفته بگذارم. تیم سوم باز هم تاثیرگذار بود. می‌خواهم بپرسم چرا؟ نمی‌دانم شاید فیفا قوانین خود را عوض کرده است. فکر می‌کنم باید یک دروازه‌بان داشته باشند. یک تیم نمی‌تواند با دو دروازه‌بان بازی کند. وقتی توپ را با دست می‌زنید، حتما پنالتی است. مهم نیست که توپ سریع باشد یا کند، وقتی به دست می‌خورد، پنالتی است. وقتی بازیکن آلومینیوم دست خود را به توپ نمی‌زد، گل می‌شد. هر تیم می‌تواند یک دروازه‌بان داشته باشد. همیشه می‌خواهم از داور تشکر کنم اما هر بازی یک چیزی داریم که شکایت کنیم. یک بهانه‌ای همیشه است. هیچکس هم چیزی نمی‌گوید. در بازی با ذوب آهن و فولاد هم رخ داد. این مساله روی تیم ما، باشگاه، بازیکنان و سرمربی تاثیر می‌گذارد. ما یک تیم مثبت هستیم و می‌خواهیم لیگ ایران را بهتر کنیم. چرا ما را می‌کشید؟ بازیکنان آلومینیوم پنج بار خودشان را روی زمین انداختند. پنج بار بازی را نگه داشتند. داور سه دقیقه وقت تلف شده گرفت. اگر اینطوری است، ما با ریتم خودمان بازی می‌کردیم اما آن‌ها بازی ما را می‌کشند. داور فقط سه دقیقه وقت تلف شده گرفت. داور برای نیمه دوم پنج دقیقه وقت تلف شده گرفت. در همین زمان فقط دو دقیقه بازی کردیم. داور به همه کارت زرد داد و سه دقیقه دیگر تلف شد. این مساله خوب نیست. یک موضوع اضطراری است که باید بازبینی شود. ما چیزی علیه داوران نداریم. ما خوب بازی می‌کنیم و وقت تلف نمی‌کنیم اما واقعا تمامش کنید.

وقت کشی بازیکنان آلومینیوم؟

مطمئنم که تمامی تیم‌ها بعد از این دیدار به همین شکل بازی می‌کنند. داور پنالتی ما را نمی‌گیرد. ما شوت می‌زنیم و تلاش می‌کنیم گل بزنیم. از دست ما چه کاری بر می‌آید؟ توپ را ببریم و داخل دروازه بگذاریم؟ ما حمله می‌کنیم و با تمام وجود بازی می‌کنیم. تغییرات می‌دهیم. امروز گل نزدیم اما در آینده گل می‌زنیم و تمرکز هم خواهیم داشت و مطمئنا برنده خواهیم شد.

تاثیر نبود ساپینتو؟

قطعا این مساله تاثیرگذار است. ساپینتو رهبر ما است. بودن او و انرژی مثبت او مطمئنا تفاوت را ایجاد می‌کند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.