صحبتهای روی ماتا قبل از دیدار با فولاد

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، روی ماتا مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از مصاف این تیم برابر فولاد حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

بازی؟

فردا یک بازی خانگی در مقابل یک تیم خوب داریم. فولاد بازیکنان خوبی دارد و در بازی‌های آخر هم زیاد گل نخوردند و از نظر دفاعی هم تیم خوبی هستند و منتظر اشتباه ما هستند. باید تمرکز لازم را داشته باشیم. در شرایط خوبی هستیم و اعتماد به نفس بالایی داریم. امیدوارم یک بازی خوب انجام دهیم و سه امتیاز بازی را به دست آوریم. باعث تاسف است که هواداران در استادیوم نیستند. می‌خواهیم پیروزی این بازی را به هواداران و سرمربی تیم تقدیم کنیم. امیدوارم جو خوبی در بازی حاکم شود و اتفاقات بازی مقابل گل‌گهر رخ ندهد. هر دو تیم و کادرفنی آن‌ها باید روی کار خودشان تمرکز کنند و برای تیم خود بهترین اتفاق را رقم بزنند.

محروم و مصدوم؟

اینکه چه کسی بازی می‌کند مربوط به کادر فنی خودمان است و فردا مشخص می‌شود چه کسانی بازی خواهند کرد. محمدحسین زواری و آرمان رمضانی مصدوم هستند و بقیه بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند.

غیبت ساپینتو؟

ساپینتو رئیس و رهبر همه ما است و بودن ایشان روی نیمکت خیلی مهم است. شور و اشتیاق او به تیم کمک می‌کند. متاسفانه او در کنار تیم در این بازی نخواهند بود و ما با بازیکنان کار کردیم تا شرایط خوبی ایجاد کنند. ما یک هفته خوبی را پشت سر گذاشتیم. ساپینتو بازیکنان را برای بازی به خوبی آماده کرده است و بازیکنان انگیزه دارند تا پیروزی بازی را به ساپینتو تقدیم کنند.

فولاد؟

در ابتدا گفتم که ما بازی سختی در پیش داریم. فولاد تیم خوبی دارد و سرسخت است. این نقاط قوت زیادی دارد و ما حریف را به خوبی آنالیز کردیم و می‌دانیم چه چالش‌هایی در پیش داریم. برای فولاد هم این بازی دشوار خواهد بود. ما اعتماد به نفس داریم و تمرینات خوبی داشتیم. وریا غفوری بازیکن سابق استقلال است و ۹۰ دقیقه فردا به عنوان حریف ما خواهد بود.

روند استقلال؟

موقعی که کار را شروع کردیم، ما در اوایل فصل بودیم و در هر بازی پیشرفت می‌کنیم. می‌دانستیم کاری که می‌کنیم، برای ما در آینده پرثمر خواهد شد. چند تغییر نسبت به فصل گذشته داشتیم و داریم. روی ایده‌های سرمربی کار می‌کنیم و آن را پیاده می‌کنیم و در حال حاضر نتایج را هم می‌بینید. تمامی این تلاش‌ها دست به دست هم دادند و در آینده هم شرایط بهتر خواهد شد.

روی ماتا

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.