صحبت‌های روی ماتا مربی استقلال در کنفرانس خبری بعد از مصاف استقلال و تراکتور

مشروح صحبت‌های روی ماتا مربی استقلال در کنفرانس خبری بعد از مصاف استقلال و تراکتور:

صحبت آغازین؟

اصلا از عملکرد تیم خوشحال نیستیم. کیفیت لازم را بازیکنان انتقال ندادند. یک بازی خیلی رقابتی بود اما بازیکنان نتواسنتند آن لولی که مورد انتظار ما بود را ارائه دهند. از زمان تعطیلات جام جهانی، هفته‌های خیلی سختی را تجربه کریم و مشکلات خیلی زیادی داشتیم و  این شرایط روی تیم بازتاب دارد. ما در هفته سعی کردیم بهتر شویم اما هنوز به سطح مطلوب نرسیده‌ایم. کادر فنی هم سعی می‌کند تا بازیکنان به سطح قبل تعطیلات برسند اما ذهن تیم در شرایط سختی است. تمام این مشکلات در ذهن می‌ماند و ما بازتابش را در زمین می‌بینیم. این بازی هم بازتاب مشکلات ذهنی بازیکنان بود. خودتان شاهدید که تیم عملکرد قبل تعطیلات را ندارد. وقتی مقابل تیم خوب تراکتور بازی می‌کنی، این مشکلات ظاهر می‌شوند. این‌ها بهانه نیستند و حقیقت هستند. درباره دو صحنه باید صحبت شود. روی محبی خطای واضح شد و داور باید پنالتی می‌گرفت ولی حتی خطا هم نگرفت. پیش از اینکه درباره بیرون بودن یا داخل بودن خطا در محوطه جریمه صحبت کنیم، داور حتی این صحنه را خطا اعلام نکرد. روی گل اول می‌دانید چرا گفتم آفساید است؟ صالح پاس داد اما لحظه اول،‌ شماره ۵ حریف در موقعیت آفساید قرار داشت. من به این معترض بودم که چرا روی آن صحنه آفساید نگرفت. باید روی این مسائل واکنش نشان دهیم چون هفته گذشته هم برای ما پنالتی نگرفتند. ما دنبال بهانه نیستیم و باید خوب کار کنیم. اگر آن پنالتی گرفته می‌شد، می‌توانستیم گل بزنیم. اگر گل آفساید اعلام می‌شد، چه اتفاقی رخ می‌داد؟ این‌ها بهانه نیست. این‌ها درباره بازی است. اگر VAR نیست، باید این سیستم بیاید تا به داوران کمک شود.

ضعف موقعیت سازی در استقلال؟

موافق نیستم. ما در این بازی موقعیت ایجاد کردیم. دو موقعیت داشتیم ضربه کاشته مهدی‌پور، فرصت کوین و فرصت مطهری خوب بود. وقتی درباره کیفیت تیم صحبت می‌کنیم، دارم درباره تیم قبل از جام جهانی صحبت می‌کنم. ما در آن زمان عملکرد خیلی بالاتری داشتیم. این مشکلات چند روزه از بین نخواهد رفت. این‌ها روی عملکرد و ذهن بازیکنان تاثیر می‌گذارد.

تاثیر غیبت ریکاردو ساپینتو؟

او رهبر تیم است. همه ما خیلی جدی کار را دنبال می‌کنیم. اگر این مسائل مهم نبود، که او را اخراج نمی‌کردند.

توضیح درباره مشکلات؟

به هرحال مشکلاتی هست که تاثیر گذار هستند.

مصدومیت محمد محبی؟

هنوز چیزی در این رابطه نمی‌دانیم. خیلی برای او بد شد و ناراحت شد که نتوانست ادامه دهد. باید این بازیکن آزمایش‌های لازم را انجام دهد تا از وضعیت مصدومیت این بازیکن مطلع شویم.

تاخیر یک روزه برگزاری بازی؟

این مساله برای هر دو تیم یکسان بود.

عملکرد تراکتور؟

انتظار می‌رفت که تراکتور به این شکل عمل کند. می‌دانستیم که آن‌ها ما را پرس خواهد کرد. ما راه‌حل این مساله را هم پیدا کرده بودیم چون آن‌ها فضا ایجاد می‌کنند اما بازیکنان نتوانستند مسائلی که تمرین کرده بودیم را به بازی منتقل کنند.

جام حذفی؟

ما باید این بازی را نگاه کنیم و چند مورد را اصلاح کنیم و تیم را برای رقابت‌های جام حذفی آماده کنیم.

نقل و انتقالات؟

هنوز پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته است. دوست داریم کیفیت تیم را بیشتر کنیم. تیم‌ها می‌خواهند کیفیت خود را بیشتر کنند اما پنجره ما بسته است.

بازی بعدی با تراکتور؟

وقتی با یک تیم بازی دارید، و بازی بعد هم با آن تیم بازی دارید، یک شناخت خوب به دست می‌آید و  می‌توان خوب عمل کرد. این همیشه برای تیم کاربرد داشته است و برای تیم مقابل هم این مساله وجود دارد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.