صحبتهای ساپینتو بعد از برد نساجی

محمد حسین زرندی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از مصاف استقلال و نساجی گفت: متاسفانه اشتباهاتی که توسط داوران علیه استقلال در حال رقم خوردن است، تبدیل به یک سریال ترسناک شده است. این اصلا خوب نیست. ما امروز بردیم ولی به داور معترضین. از بازی با سپاهان تاکنون این روند ادامه دارد. در بازی با پیکان هم پنالتی و گل ما را نگرفتند. ما امروز بارها صحنه خطای پنالتی روی بابایی را دیدیم که داور اعلام خطا نکرد. کجای دنیا دقیقه یک به سرمربی یک تیم کارت زرد می‌دهند؟ بدون هیچ تذکری این اتفاق افتاد. این درحالی است که پنالتی واضح ما را نگرفتند. امیدوارم گوشی باشد که صدای فریاد عدالت‌خواهی ما را بشنود. معمولا بعد از یک تذکر کارت زرد داده می‌شود ولی اینجا بعد از اینکه پنالتی ما را نگرفتند، کارت زرد به مربی ما داده شد. ما چیز اضافه‌ای نمی‌خواهیم. ما فقط عدالت را می‌خواهیم تا حق هوادارانمان ضایع نشود.

▫️در ادامه ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بازی؟

چیزهایی زیادی انجام دادیم. توانستیم بر تیم حریف غالب شویم و فرصت‌های زیادی داشتیم. این بازی در ایران بی‌همتا بود. بازی برای هواداران و کل ایران خوب بود. در بازی قبل هم لایق برد بودیم اما این اتفاق رخ نداد. قبل از بازی هم به بازیکنانم گفتم که یک چیز متفاوت از بازی قبل می‌خواهم باشیم. گفتم حتی اگر داوران علیه ما پنالتی هم بگیرند، ما می‌جنگیم، گل اول و دوم و سوم را می‌زنیم و متوقف نمی‌شویم. من از این پیروزی خوشحالم. بازیکنانم با توپ و بدون توپ خوب کار کردند.

تیم ملی؟

امیدوارم تعداد بیشتری از تیم ما به تیم ملی دعوت شوند. باعث افتخار من است که بازیکنان استقلال به تیم ملی بروند. زمانی که در اسپورتینگ لیسبون بازی می‌کردم، در تیم ملی جوانان شاگرد کی‌روش بودم. او مربی خوبی است و رزومه خوبی دارد. او در تیم ملی ایران هم کار می‌کرد. آرزو دارم او در بازگشت به ایران هم خوب کار کند و در جام جهانی موفق شود.

پیمان بابایی؟

او در شروع نیمه دوم درد داشت و نتوانست بازی کند و من او را تعویض کردم.

تعویض‌ها؟

با بازیکنان جدید هم فرصت‌های زیادی خلق کردیم. تیم ما ۱۵ موقعیت ایجاد کرد. به خاطر دقایق تعویض نکردم. چون بازیکنان دیگر هم لایق بازی کردن بودند، تعویض کردم.

تنش روی نیمکت‌ها؟

فکر نمی‌کنم اعتراض‌ها سودی داشته باشد چرا که همانطور که دیدید داور پنالتی ما را نگرفت و به من کارت زرد داد. اگر صحبتی نکنیم نمی‌شود. باید اجازه دهند ما هم صحبت کنیم و عکس‌العمل احساسی داشته باشیم. با این‌حال من همیشه به داوران احترام می‌گذارم.

تعطیلی لیگ؟

برای ما که روز به روز پیشرفت می‌کنیم، خوب نیست. اگر از من بپرسید، من دوست دارم ادامه دهم اما این برنامه لیگ است و برای همه یکسان است. برخی بازیکنان هم به این تعطیلی نیاز دارند و بعد از آن به کار خود ادامه می‌دهیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.