صحبتهای شفر بعد از پیروزی برابر سپاهان

وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بعد از پیروزی برابر سپاهان در نشست خبری گفت: این بازی یکی از چهار فینالی بود که در پیش داشتیم و بردیم. زمانی که به خبرنگاران گفتیم می‌خواهیم استقلال را به اوج برگردانیم شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند ما توانایی انجام این کار را نداریم.

او ادامه داد: ما الان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان هستیم و راه بسیار سختی را طی کردیم. از همه بازیکنان جوان و بزرگ تیم، تشکر می‌کنم که همه ۱۰۰ درصد برای باشگاه تلاش کردند و از همه کسانی که در باشگاه به ما کمک کردند هم تشکر می‌کنم.

شفر اضافه کرد: امروز مسابقه بسیار سختی داشتیم و از شرایط دو تیم خبر داشتم. بازیکنانم تمام تلاششان را کردند. فرشید اسماعیلی یکی از بهترین بازیکنان ما در ارسال پاس گل در لیگ و آسیا است. امروز او را تعویض کردم چرا که سه فینال دیگر هم داریم. رحمتی هم امروز خوب بود و امید و روزبه چشمی هم خوب بودند. من همیشه نمی‌توانم بگویم تیام اما باید بگویم تیام یکی از بهترین بازیکنان خارجی است که دیده‌ام. تشکر می‌کنم از هواداران استقلال که ما را حمایت می‌کنند. وقتی در لیگ قهرمانان شرکت می‌کنیم ۱۰۰ هزار هوادار داریم اما امروز هم حدود ۱۰ هزار داشتیم. از همه اعضای کمیته مشوقین باشگاه و رامین همتی مسئول آن تشکر میکنم.

وی تصریح کرد: طرفداران ما می‌دانند چه زمانی به کمک نیاز داریم و الان هم به کمک ما آمدند. ما در قبال هوادارانمان مسئولیت داریم. اگر بازی با الهلال هم در ایران بود می‌توانستیم ۲۰۰ هزار هوادار داشته باشیم. هیچ تیمی به اندازه ما هوادار نداشته حتی پرسپولیس هم هواداران کمتری نسبت به ما در آسیا داشته است.

سرمربی استقلال با بیان این که به عملکرد شاگردانش افتخار می‌کند گفت: در حال حاضر باید برای بازی‌های مهم جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا ریکاوری کنیم. امروز با این که نتیجه برای سپاهان اهمیت نداشت اما آنها خوب بازی کردند. این اتفاق خوبی است. ما در ۹۹ درصد بازی‌ها تیم برتر میدان بودیم. چهره خبرنگارانی که روز اول اعتقاد داشتند استقلال نمی‌تواند به شرایط خوبش برگردد هنوز در ذهن من است. این موفقیت‌ها به خاطر سخت کار کردن است. نمی‌دانم زمانی که من به استقلال آمدم امتیازات ذوب آهن و پرسپولیس چقدر بود.

او در مورد لیگ قهرمانان آسیا هم بیان کرد: لیگ قهرمانان دنیای جذابی است. ما دو بازی پیش رو داریم.

شفر اظهار کرد: من فقط می‌توانم بگویم زمانی که تیم را به من دادند شاید عده ای نگران بودند تیم پایین تر هم برود اما الان سوم هستیم.

او همچنین در مورد تمدید قراردادش تصریح کرد: قبل از بازی با سایپا صحبت کردیم که قرار بود از سمت باشگاه استقلال به من یک پیشنهاد جدید برسد که هنوز نرسیده است اما الان مدیر برنامه‌های من می‌تواند با تیم‌های دیگر صحبت کند. من می‌خواهم استقلال را چند سال در صدر نگه دارم. نه فقط در استقلال بلکه زمانی که یک تیم در سمت موفقیت حرکت می‌کند خطر سقوط ناگهانی هم وجود دارد. زمانی که به اینجا آمدم خیلی‌ها نگران بودند تیم سقوط کند. زمانی که در تهران هستم همه می‌گویند قهرمانی آسیا می‌خواهیم که این بسیار خطرناک است. اگر می‌خواهید در این سطح بمانید باید سخت‌تر کار کنید و ما می‌خواهیم این کار را بکنیم و در این سطح بمانیم. من عاشق هواداران هستم. بهترین هواداران در ایران را داریم و تا به حال چنین هوادارانی ندیده‌ام.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.