صحبتهای شفر در کنفرانس خبری قبل از دیدار با السد

‌ وینفرد شفر بعد از شکست تیمش مقابل السد گفت: در نیمه دوم دیدیم که کیفیت مد نظر برابر السد را نداشتیم. هر چهار گل اگر تمرکز بیشتری در زمین وجود داشت، به ثمر نمی‌رسید. مجبور به تعویض در فهرست یازده نفره تیم خود شدیم. در حالت عادی علی کریمی باید بازی می‌کرد اما در زمان گرم کردن مشخص شد او نمی‌تواند بازی کند و به همین دلیل ما او را تعوض کردیم و مجبور به تغییرات تاکتیکی زیادی شدیم. در ۳۰ دقیقه پایانی مسابقه اشتباهات زیادی داشتیم و عصبانی شدیم. اشتباهاتی داشتیم که متوجه آن نمی‌شوم. در گذشته اتفاقاتی برای ما رخ داد که حرفه‌ای نبود. نمی‌خواستم قبل از بازی، بازیکنانم با عصبانیت وارد زمین شوند و می‌خواستم با اعتماد به نفس به داخل زمین بروند. نمی خواهم اکنون راجع به آن صحبت کنم و ما باید با باشگاه آن را برطرف کنیم.

وی افزود: همه می‌دانند السد تیم کاملی است و نتیجه ای که رخ داد، نتیجه مورد نظر ما نیست. خط هافبک تیم السد با حضور ژاوی، گابی و بازیکن کره‌ای که داشتند در سطح بسیار بالایی بود. الان می‌توانم بگویم که باید به بازیکنان ۲ روز استراحت بدهیم و سپس باید با آنها صحبت کنیم. شکست خوردن اتفاق مهمی نیست و مهم این است که ما از جای خود بلند شویم. در داخل تیم خود، مسائلی که خوب نیست را تغییر می‌دهیم. مطمئنم که ما بر می‌گردیم. دوباره می گویم، وقتی به زمین می خوریم، مشکلی نیست و مشکل این است که نتوانید از جای خود بلند شوید و من می گویم ما دوباره بر می گردیم.

شعارهای هواداران؟

یکی از مشکلاتی که ما داشتیم، اردوی پیش فصل بود. زمانی‌که با السد بازی داریم فقط باید روی این بازی تمرکز کنیم. هواداران از نقاط مختلف به ایران می‌آیند و خسته هستند. من از آنها عذر خواهی می‌کنم. بسیاری از آنها شب گذشته برابر ورزشگاه بودند و حق دارند که خسته باشند اما این خوب نیست که خیلی خشن برخورد کنیم.

تعویض نویمایر؟

مشکل نویمایر خطایی بود که روی پای او انجام شد و پای او درد گرفت. او هنوز صد در صد آماده نیست و بین دو نیمه او به من گفت که می‌خواهد تعویض شود. چشمی نیز در پست مرکز زمین نمایش خوبی داشت و مشکلی بابت این تعویض نبود.

حرف پایانی؟

یکی از مشکلات این بود که توپ سریع برابر دروازه ما بر می‌گشت. در نیمه اول نیز مشکلاتی داشتیم. نویمایر نیز در این بازی ضربات خوبی به سمت دروازه حریف زد. ژاوی گاهی اوقات به عقب می‌رفت و توپ می‌گرفت و بازی را عوض می‌کرد. ما در حمله نیز توپ را به خوبی حفظ نکردیم. در عقب زمین مانند صحنه گل دوم که دروازه بان با یک پاس پایه گذار گل شد، سازماندهی خوبی نداشتیم. دوباره این را می‌گویم که شما در بازی بعدی یک تیم جدید با قدرت بیشتر می‌بیند و من باید خیلی مسائل را اطراف تیم متوقف کنم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.