صحبتهای فرهاد مجیدی بعد از بازی با ذوب آهن

فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با ذوب آهن پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه شد. مشروح این نشست خبری به شرح زیر است:

ارزیابی از مسابقه؟

با توجه به خستگی مسابقات آسیایی، بازی خوبی ارائه کردیم و موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما روز بد فوتبال بود و از موقعیت ها استفاده نکردیم. در نیمه اول روی یک موقعیت ذوب آهن به گل رسید و در نیمه دوم نیز تنها موقعیت آنها تبدیل به گل شد و ما نتوانستیم با وجود موقعیت های زیاد به گل دست پیدا کنیم. مشکلات زیادی مانند مصدومیت چند بازیکن و محرومیت شجاعیان داشتیم اما نمایش خوبی ارائه کردیم و تنها نکته منفی، عدم گلزنی تیم بود.

نا امیدی از قهرمانی؟

با توجه به اینکه هفته آینده با پرسپولیس دیدار می کنیم و شرایط جدول به شکلی است که رتبه تیم ها با چند دیدار تغییر می کند، تمام تلاش خود را می کنیم تا نتایج بهتری کسب کنیم.

دربی روز جمعه؟

دربی برای هر دو تیم و هواداران همیشه حساس است و امیدوارم هواداران دو تیم از بازی لذت ببرند.

بازی با ذوب آهن فدای دربی شد؟

به عنوان سرمربی استقلال می گویم که به بازی دربی فکر نمی کردم و می خواستیم در این دیدار برنده باشیم اما مصدومیت دو بازیکن کلیدی و محرومیت شجاعیان باعث شد تا با ترکیب متفاوتی به میدان برویم. بازیکنان ما نمایش متفاوت و خوبی داشتند و من مسئولیت شکست را گردن می گیرم.

فرم و حضور دیاباته در ترکیب؟

ما در کادر فنی می دانیم که باید در چه پست و شرایطی از دیاباته استفاده کنیم.

لیست تمدیدی های استقلال و نگرانی برای انتهای فصل؟

چه اصراری وجود دارد که به دنبال این باشید که لیست تمدیدی ها چه کسانی هستند؟ یک دیدار حساس برابر پرسپولیس داریم و تمرکز ما روی این دیدار است. از هواداران استقلال برای این شکست عذر خواهی می کنم و امیدوارم در دیدار بعدی این نتیجه را جبران کنیم.
🆔 @Abipooshan

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.