صحبت‌های فرهاد مجیدی پس از مصاف با تراکتور

◀️ مشروح صحبت‌های فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از مصاف با تراکتور به شرح زیر است:

مشکل گلزنی؟
برای تیمی که بهترین خط حمله لیگ را دارد، این صحبت شما تا حد زیادی بی انصافی است. من از عملکرد مهاجمانم خیلی راضی هستم و امروز هم فوق‌العاده بودند. بازی راحتی نداشتیم. تیم تراکتور خیلی جنگنده و دونده امروز کار کرد ولی ما سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و از موقعیت خود استفاده کردیم و توانستیم پیروز میدان شویم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آن‌ها زحمت کشیدند و امتیاز بسیار مهمی را امروز به دست آوردیم و از این بابت خیلی خوشحالم. ایجاد موقعیت کردیم و می‌شد به گل‌های بیشتری هم برسیم ولی فرصت‌ها را متأسفانه از دست دادیم. فکر نمی‌کنم تراکتور امروز شوت در چارچوبی داشت. تیم ما در کار تیمی فوق‌العاده بود و از عملکرد تک تک بازیکنانم راضی هستم.

اظهارات خیلی‌ها مبنی بر زیبا بازی نکردن استقلال؟
زیاد به این خیلی‌ها اهمیت نمی‌دهم. خیلی نیستند. یک سری هستند که برای من مهم نیست.

نمایش تراکتور؟
تراکتور تیم بزرگی است و هواداران بسیار خوبی دارد و این پیش بینی را نداشتم که بازی راحتی داریم. تراکتور همیشه تراکتور است. شاید جایگاه این تیم در جدول خوب نباشد ولی بازیکنان بسیار خوبی دارند و می‌توانند نتایج بهتری کسب کنند. فکر می‌کنم امروز برای اولین بار تراکتور سه دفاعه بازی کرد و تا حدودی هم موفق بودند. تراکتور تیم بزرگی است و برای آن‌ها و هوادارانشان در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

نمایش استقلال؟
من شخصا تیمم را مستحق پیروزی می‌دانستم. تیم من بسیار خوب و با کیفیت بازی کرد. بازیکنانم آنچه که از آن‌ها خواسته بودم را به خوبی اجرا کردند. از تک تک بازیکنانم راضی هستم و افتخار می‌کنم چنین بازیکنانی دارم. همین جا به آن‌ها پیغام می‌دهم که هیچ چیزی تمام نشده و باید این روند که ۱۸ بازی است شکست نخورده‌ایم را حفظ کنیم. ان‌شاءالله که بتوانیم در ادامه راه هم موفق باشیم.

سرباز شدن دو بازیکن؟
فکر می‌کنم اگر سوالی درباره بازی باشد جواب داده‌ام. این موضوع در حیطه کاری من نیست.

فیکس نبودن وریا و مطهری؟
همان ابتدای سوال، جواب را خودتان گفتید. این در حیطه کاری سرمربی است و من تشخیص می‌دهم چه بازیکنی بازی کند. من بر اساس تفکرات تاکتیکی و پس از مشورت با کادر و اینکه کدام بازیکن شرایط بهتری دارد، ترکیب را انتخاب می‌کنیم. بستگی به این بازی یا بازی بعدی ندارد. کلا ما سعی می‌کنیم بازیکنان را بر اساس تاکتیکی که انتخاب می‌کنیم، انتخاب کنیم.

🆔 @Abipooshanchannel

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.