صحبتهای قلعه نوعی بیش از بازی با ژاپن

🔸یک فینال در پیش داریم. ایران و ژاپن می‌توانستند در فینال جام ملت‌های آسیا با هم بازی کنند. ژاپن تیم بسیار بابرنامه‌ای است. بازی‌های قبل از شروع جام ملت‌های آسیا نشان می‌داد که ژاپن بابرنامه وارد مسابقات شده است. دیدارهای ژاپن در مرحله گروهی با حذفی‌شان فرق کرده است و در دیدار حذفی‌شان با مدل کامل‌تر بازی کردند. شاید انرژی‌شان را برای مراحل حذفی گذاشته بودند.

🔸ما ژاپن را آنالیز کرده‌ایم البته نه فقط الان، بلکه از قبل تیم‌هایی را که می‌دانستیم با آنها بازی خواهیم داشت، آنالیز کرده بودیم. جا دارد از بازیکنان‌مان به خاطر دیدار با سوریه تشکر کنیم، یکی از بهترین بازی‌هایی که در ۱۰ ماه گذشته انجام دادیم مقابل سوریه بود. سوریه در مرحله گروهی یک گل خورده بود و در سه بازی چهار توپ به سمت دروازه‌اش آمده بود، ولی ما در بازی قبلی ۱۱ شوت به سمت آنها زدیم و امید گل‌ و مالکیت‌مان بالا بود. بنابراین، ایران فوتبال بسیار خوبی انجام داد و امیدواریم با بازی خوب و منطقی نتیجه خوبی برابر ژاپن بگیریم، هر چند که واقعیت فوتبال زمانی خواهد بود که داور سوت بازی را به صدا در بیاورد. این تجزیه و تحلیل‌ها برای بیرون زمین است.

🔸بعد از بازی با امارات حدود هشت روز استراحت کردیم و قانون می‌گوید برای هر بازی باید ۷۲ ساعت فرصت ریکاوری داشته باشیم، ولی ما این زمان را در اختیار نداشتیم. ما دو نوع ریکاوری داشتیم، یکی ریکاوری فیزیکی بود که گروه پزشکی و ماساژورها کارهای آب درمانی را انجام دادند و دومی بحث بازسازی بدن از طریق مکمل‌ها بود که به نحو احسن انجام دادیم. اعتقاد داشتیم برای این بازی چهار روز فرصت داده می‌شد، ولی برنامه‌ریزی شده است و باید طبق آن جلو برویم.

🔸در این مدت‌ها چنین جوی ندیده بودم. شما در بازی با امارات دیدید که بازیکنان چطور رامین را آماده می‌کردند. ۸۰ میلیون دنبال نتیجه تیم‌ملی هستند پس باید نوع بازی و رفتار ما به خاطر دل ۸۰ میلیون باشند.

🔸همه انسان‌ها تیم ملی‌شان را دوست دارند. ما به مسائل دیگر کار نداریم و به همین دلیل بازیکن باید بداند که با تمام وجود برای ۸۰ میلیون نفر بازی کند.

🔸یک خاطره بگویم که در بازی با بحرین در هیروشیما، من اولین نفر به بالای سر علی دایی رسیدم. او ۷۰ دقیقه با طحال پاره بازی کرد. این بازیکنان وارث بازیکنانی مثل علی دایی هستند.

🔸ما باید این عرق و تعصب را نسبت به مردم و کشورمان داشته باشیم. جالب است که بدانید احسان حاج صفی کتفش قبل از بازی گرفته بود. پس این پیراهن برای ۸۰ میلیون ایرانی است. آن روز (بازی سوریه) از نظر فنی بازیکنان بزرگ من می‌توانستند تا دقیقه ۷۰ بازی را تمام کنند. تجزیه و تحلیل این صحبت‌ها برعهده کسی است که می‌خواهد راجع به آن تجزیه و تحلیل انجام دهد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.