صحبتهای محمود فکری در کنفرانس خبری قبل از دیدار با نفت آبادان

محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی تیمش با صنعت نفت آبادان، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

شرایط استقلال؟
با وجود بارندگی‌های شدید تهران، توانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم. بازیکنان روحیه بسیار خوبی دارند و آماده این بازی هستند. همه تیم‌هایی که برابر استقلال بازی می‌کنند، انگیزه دوچندانی دارند و امیدواریم که بتوانیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم.

مصدومان؟
ما پنج مصدوم داریم. سیاوش یزدانی، دیاباته، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی و وریا غفوری مصدومان تیم ما هستند. وریا کیستی که در پایش وجود داشته و تا زمانی که درد را تحمل کند می‌تواند بازی کند و بعد از آن باید آمپول بزند و به خاطر این مساله او را در این بازی نداریم. ما بازیکنان خوبی داریم که در بازی برابر صنعت نفت می‌تواننند به ما کمک کنند. دو تن از بازیکنان آرش رضاوند و مسعود ریگی در بازی برابر پیکان آسیب دیدند. ما دوست داشتیم فضایی پیش بیاید که داوران بتوانند قضاوت خوبی داشته باشند اما فضای داوری با ما نامهربان است. در بازی برابر پیکان دو بازیکن تیم با با خشونت تیم حریف مصدوم شدند اما داور یک کارت هم به خاطر این مصدومیت‌ها نداد. یکی از وظایف داور، محافظت از بازیکنان است.

وی افزود: اشتباهاتی که در آفساید و پنالتی‌ها باعث شده تعداد آسیب دیدگی‌های ما بیشتر شود. دیاباته در یک تمرین تفریحی آسیب دیده است و شاید به خاطر آماده نبودن خودش و یا شرایط زمین دچار این مصدومیت شده است. سیاوش یزدانی هم به زودی به تیم ما اضافه می‌شود. فرشید اسماعیلی در زانویش درد داشته است و لازم است که استراحت کند و با فیزیوتراپی به تیم اضافه شود. ما فرصت کافی برای بدنسازی و فشار بیش از حد نداشتیم و از طرفی بحث آسیب دیدگی ربطی به کادر فنی ندارد و شاید مربوط به شرایط روحی روانی ناشی از گذشته، استراحت بازیکنان و … باشد.

مشکل خوردن مقابل تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند؟
یکی از راه‌های رسیدن به گل در بازی‌هایی که حریف بسته بازی می‌کند، استفاده از ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور یا کارهای ترکیبی است. ما سعی کردیم یک سری از این کارها را انجام دهیم اما بازیکنان ما دقت لازم را نداشتند. ما باید روی این مسائل کار کنیم. حریف‌های زیادی هستند که روبه‌روی ما بسته بازی می‌کنند و باید حواسمان به این مساله باشد تا به گل برسیم.

وظایف کادرفنی؟
وظایف اعضا کاملا مشخص است. اینکه به استقلال تا این حد هجمه وارد می‌شود، یعنی این تیم دارد راه خودش را درست می‌رود و شاید خود استقلالی‌ها دیرتر متوجه این موضوع شوند. ۱۶ تیم در لیگ برتر است و جالب است که تنها دوربین روی نیمکت ماست تا یک چیزی را ثبت کند و منتشر کند. ما در بازی برابر ماشین‌سازی و هم در بازی برابر پیکان شاهد چنین فیلم‌هایی بودیم. من خودم به عمران‌زاده گفته بودم که مرادمند را دقایق آخر به جلو بفرستد اما آقای مرفاوی هم خبر نداشت و مخالفت کرد. این دوربین‌ها چرا از نیمکت‌های دیگر فیلم نمی‌گیرد؟ کسانی که به استادیوم می‌آیند، نباید تنش در فضای فوتبال ایجاد کنند. اینکه ما کسانی را مامور کنیم که از نیمکت‌های استقلال فیلم می‌گیرند، فکر نمی‌کنم کار درستی باشد. امیدوارم که دوستان سازمان لیگ، حساسیت بیشتری داشته باشند. با گذر زمان تیم‌مان دارد آمادگی لازم را به دست می‌آورد اما به بدخواهان نباید اجازه دخالت را دهیم و نباید بازیچه دست دشمنان شویم. ما انتقاد به جا را پذیرا هستیم.

لغو بازی‌های پرسپولیس؟
من نظر خاصی ندارم. آقای مهدی گفتند که بازی‌های عقب افتاده انجام می‌شود و بعد دربی برگزار می‌شود و باید دید که این اتفاق رخ می‌دهد یا بازهم داستان‌های دیگری رقم می‌خورد. حتما برای این کار تمام جوانب در نظر گرفته شده است. امیدوارم در بازی دربی، شرایط برابری وجود داشته باشد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.